Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inni
En zo zit je dan niet alleen met het feit dat er nu geen pups komen maar ook nog met die krak in het vertrouwen.......bah wat een rotgevoel (en ik denk ook tegenover je meid). Kom nu maar even tot rust en geniet van je prachtstukken. Volgende keer duimen we hier allemaal nog wat harder. :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door irmaa
Hoorde al jaren rare verhalen over Eersel, fabriek daar. Ging vroeger naar Kleindijk ( Drenthe) zal een heel goeie, is ook weg daar helaas. Kwam een andere arts en het was gelijk een stuk minder daar. Maar zij zei uitslagen zijn 1, maar het goed interpreteren is 2. en de machine met heel regelmatig geijkt worden. Je moet zeer zeervuldig werken.Ze zei het echt echt een kunst. Zij had de eerste machine toen daar. Maar goed heb je niks aan. Is er nergens anders waar je naar toe kan??
Door Hanny
Vanochtend, toen ik hier met de pupjes bezig was dacht ik nog aan jullie. Wat jammer.
Manlief was zo goed om te zeggen, leeg is leeg, of het nu extra geld gekost heeft, of niet. Dat is natuurlijk ook zo, maar toch voelt het voor mij anders.
Als ik je verslag zo lees, is dat niet om blij mee te zijn, maar ook niets aan te doen, alleen voor een volgende keer proberen om goede afspraken te maken. Of dat lukt bij een grote kliniek?
Over een tijdje gaan jullie wel weer plannen, ik weet, wat wij zouden doen, maar niet iedereen denkt hetzelfde.
Er is altijd wel iets, waardoor de plannen gewijzigd worden, dat heb ik wel geleerd.

Hanny
Lizzy schreef:Ook al weet je dat zoiets kan gebeuren, ik ben ZO teleurgesteld en verdrietig :'( . Dit is gewoon kut, ik kan er nik anders van maken :'(
Ja natuurlijk! Met je verstand houd je rekening met deze optie, maar na al het verheugen, alle moeite, alle voorbereidend werk leef je er onvermijdelijk gewoon enorm naar toe. En dan word het gewoon al heel echt.
Het klonk ook zo verschrikkelijk hoopvol allemaal..!!
:-*
Lizzy schreef:Het sperma was van uitmuntende kwaliteit. Dus nee, dat is het zeker niet geweest.

En verder? Joh, we kwamen gisteren binnen voor de echo "zet u teef maar op de tafel en met haar hoofd naar de muur". Vervolgens staan we daar zo 10 minuten te wachten in het donker. Vervolgens komt er een assistente een ligkussen brengen. Ik zeg "ehhh, moet ze op haar rug liggen, waarom is dat?". Nou, als ik dat niet wilde, dan maar staand. Vervolgens werd Frou geschoren. En stonden we daar nog minutenlang te wachten. Hanneke komt binnen en zegt "wanneer gedekt?". Dus ik zeg "hier geinsemineerd" waarop ze een blik in de PC werpt en zegt "oh ja, 26 dagen geleden". Nou, ze was er snel uit, Frou was leeg. Ze vraagt "sperma goed?", ja, sperma goed "progesteron goed?" ehh, nou ik neem aan van wel he, bij jullie bepaald. Nou, dan was het pech. En toen stonden we weer buiten.
:-X
Ik zou het voor nu even allemaal laten bezinken. De teleurstelling verwerken. Als je toch een tweede poging wil wagen dan zou ik vooraf met Eersel contact opnemen en om een gesprek vragen. Jullie ervaring, beleving uitleggen en jullie vragen stellen. En ja natuurlijk komt dit nu omdat je teleurgesteld bent maar als die kleine zaken er niet waren geweest was de teleurstelling er zeker ook zijn geweest.

Jij bent klant en je mag op zijn minst toch wel jouw verwachtingen uitspreken en samen met hen bekijken of ze je daar in tegemoet kunnen komen. Kijk dat ze het bericht bot brengen dat hoort bij het brengen van slecht nieuws. Het gaat ook om de zorg die je daarna biedt. Voor hen is het misschien de normaalste zaak van de wereld maar je hebt wel met mensen, dromen en toekomst beelden te maken. Daar kan je niet als een botte hork aan voorbij gaan. Dat hoort naar mijn mening ook bij je werk.
Ik zou je vragen en opmerkingen even opschrijven en Maarten er over bellen.
Enerzijds zodat hij weet dat er kennelijk verschillende prog. waarden worden gemeld als 'de juiste voor inseminatie' (en natuurlijk geeft dat onrust!! en wellicht is dit simpel verklaarbaar, want ik heb geleerd dat het niet alleen de progesteronwaarde is, maar de combinatie met de stijging er van en het resultaat van het inwendig onderzoek, dus er is niet 1 specifiek 'correct' getal). Maar buiten dat het van belang is dat de kliniek deze feedback krijgt vooral ook voor jezelf: Je ei kwijt over hoe sommige zaken zijn verlopen en weten of er terugkijkend toch wat mis gegaan is zodat je tenminste dat onrustige gevoel daarover kwijt raakt (en wat kan er een volgende keer dus anders/beter gedaan worden?)..
Ik baal zo ontzettend voor je!!
Door Lizzy
Ik heb een mail naar Maarten gestuurd. Dat ik teleurgesteld ben. En we gezien de omvang van dit hele project meer zorg/nazorg, betrokkenheid en nauwkeurigheid hadden verwacht.
Door inni
Lizzy schreef:Ik heb een mail naar Maarten gestuurd. Dat ik teleurgesteld ben. En we gezien de omvang van dit hele project meer zorg/nazorg, betrokkenheid en nauwkeurigheid hadden verwacht.

Groot gelijk. je kan het beter meteen zeggen, vragen zodat je de volgende keer weer met veel vertrouwen kan starten. Ik hoop dat je een antwoord krijgt op je vragen en het helpt alles een plaats te geven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door