Moderator: Lizzy
Martine-Tom schreef:Diarree alsin waterdun?Nee niet echt waterdun. Beetje Vla achtig
pike schreef:Geel van de rijst of geel van de kip?De rijst is al de deur uit, de kip ook niet gegeven vanavond. Gewoon kvv gedaan met wat gekookt water eroverheen. De ontlasting is nu al niet geel meer en lijkt al iets dikkere 'Vla'.
Ik zou beginnen met de rijst de deur uit te doen en even een dagje niets geven om de boel wat tot rust te laten komen. En dan een Kvv geven zonder rijst of andere toevoegingen. En niet te vet. Een kuurtje probiotica zou mijn voorkeur hebben.
pike schreef:Het helpt de darmflora weer op orde maken. Als dit een kortstondig en eenmalig gebeuren was zou ik persoonlijk verder niets doen. Maar als je het toch wil geven zou ik iets van 14 dagen doen.En dat kan dus ook voor een pup van ruim vier maanden? Ik denk dat ik PUUR probiotica maar ga proberen. Want het verbeterd niet echt. Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat zoiets aanslaat en verbetering geeft?
reijerh schreef:Okugest zit trouwens niks in, ik zie het wel meer genoemd worden op dit forum en de DA assistente en de verkoopster bij het kruidvat raadden het ook al aan, maar als je de bijsluiter leest zie je dat er geen werkzame stoffen inzitten. Denk dat je beter naar de DA kan gaan als dit aanhoudt.Welkom op barfplaats!