eelke schreef:Jaaaahaaaaaaa dat snap ik wel, maar blijkbaar zijn wij er nog niet aan toe lieve sterke Sas!Oké... sorry...

Marije en ik hebben dit weekend nog gelachen om het "bij brand hendel overhalen"-bord op het crematorium toen Bree overleed.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Jaaaahaaaaaaa dat snap ik wel, maar blijkbaar zijn wij er nog niet aan toe lieve sterke Sas!Oké... sorry...
MarijeEnBoomer schreef:He jochie
-Saskia- schreef:Oké... sorry...Duhh alles mag! Dat is nou de hele grap.![]()
Marije en ik hebben dit weekend nog gelachen om het "bij brand hendel overhalen"-bord op het crematorium toen Bree overleed.Mag ook (nog) niet?
![]()
Gelukkig is het m'n eigen topic.
eelke schreef:Nee zeker niet. Maar fijn dat je er zelf om kan lachen. Dat is toch het belangrijkste.
Jaaaahaaaaaaa dat snap ik wel, maar blijkbaar zijn wij er nog niet aan toe lieve sterke Sas!
-Saskia- schreef:Oké... sorry...Ow errug![]()
Marije en ik hebben dit weekend nog gelachen om het "bij brand hendel overhalen"-bord op het crematorium toen Bree overleed.Mag ook (nog) niet?
![]()
Gelukkig is het m'n eigen topic.
MarijeEnBoomer schreef:Ik denk dat lachen goed is! Tuurlijk is er verdriet maar erom kunnen lachen zorgt dat het een plekje krijgt en houdtDat is zeker waar, ik ben er jaloers op!
-Saskia- schreef:Nouhooouuuu... het was de bedoeling jullie te laten lachen...![]()
![]()
-Saskia- schreef:Nouhooouuuu... het was de bedoeling jullie te laten lachen...![]()
![]()