Ze is kennelijk goed ziek, arme hummel...Laat eerst maar even de DA er goed naar kijken. En als je het niet vertrouwd (die DA moet dingen 'opzoeken' zei je zelf)...gan dan voor een 2e opinie naar Dierenkliniek Putten, in Putten. Dr Kranendonk en Machteld Pauw zijn echt prima DA's, ik kan ze beide van harte aanbevelen en ze zitten dus (

) in Gelderland.....
Voel je er iets voor om ook vers te gaan voeren? Mijn Herders hebben het nog nooit zo goed gedaan als op vers..en je bent hier natuurlijk op een vers-forum...Als geen ander weet ik hoe lastig Herders op hun maag/darmen kunnen zijn, ik heb werkelijk al een auto kunnen kopen voor alle diarre-ab kuren en dure dieetbrokken die ik aan hun heb gespendeerd....En dat alles is echt verdwenen als sneeuw voor de zon, toen ik met KVV (kompleet Vers Vlees) begon....eerlijk waar.
Brokken van Vobra zijn zowiezo niet erg goed voor een Herder, er zit gewoon teveel koolhydraat in. Een Herder kan dit niet goed verteren en gaat er van aan de dunne. En een pup moet goed eten toch?
Als je wilt, kan je altijd bij mij een rolletje Cb komen halen hoor, om uit te proberen

..Maar eerst moet je natuurlijk weten wat er precies aan de hand is. Als je het verhaal van de DA niet helemaal lekker zit, ga dan naar Kranendon of Machteld Pauw.
Succes met de kleine (is het een Mechelaar, Duitser, Tervuerener??????), ik hoop dat je nog komt vertellen hoe het is afgelopen?
Groetjes en knuf voor je pup