Angelique schreef:Zie je al wat?Nou.... Ik vind d'r tieten al behoorlijk roze maar ik denk dat ik ze vliegen zie. De wens van de gedachten. Dat soort dingen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Zie je al wat?Nou.... Ik vind d'r tieten al behoorlijk roze maar ik denk dat ik ze vliegen zie. De wens van de gedachten. Dat soort dingen
Lizzy schreef:Nou.... Ik vind d'r tieten al behoorlijk roze maar ik denk dat ik ze vliegen zie. De wens van de gedachten. Dat soort dingenKijkt ze al zwanger?. Ze slaapt wel veel. En knuffelt nog veel meer. Maar ja, ze knuffelt misschien altijd wel veel..... Kortom, ik heb geen idee.
Charlie Angel schreef:Heb je eigenlijk al wat slaap ingehaald of loop je alleen maar achter FrouFrou aan met je vergrootglas? Hihi
MarijeEnBoomer schreef:Drachtig hoorHahahahaha![]()
Mijn Froutje was anders dan anders .
pluk schreef:En??? Weet je al wat??
Lizzy schreef:Nee, nog 14 dagen tot de echo.Ik heb nog geen sombrero gekocht, ik heb er alle vertrouwen in
En ik weet het ook gewoon niet... Er zijn dagen dat ik denk "ze is baby's aan het breien" en er zijn dagen dat ik denk "ze is vast leeg". Ik weet het gewoon niet. Voor mijn gevoel slaapt ze meer en dieper. Maar ja, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het best mogelijk is dat ze normaal ook na haar loopsheid meer en dieper slaapt. Ik vind ook dat ze vaak staart. Maar ja, ook daarvoor geldt dat ze dat de vorige keer na de loopsheid misschien ook wel deed en ik toen niet met een vergrootglas naar haar zat te kijken. Dus we wachten het rustig af.
Lizzy schreef:Nee, nog 14 dagen tot de echo.Met de nadruk op rustig
En ik weet het ook gewoon niet... Er zijn dagen dat ik denk "ze is baby's aan het breien" en er zijn dagen dat ik denk "ze is vast leeg". Ik weet het gewoon niet. Voor mijn gevoel slaapt ze meer en dieper. Maar ja, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het best mogelijk is dat ze normaal ook na haar loopsheid meer en dieper slaapt. Ik vind ook dat ze vaak staart. Maar ja, ook daarvoor geldt dat ze dat de vorige keer na de loopsheid misschien ook wel deed en ik toen niet met een vergrootglas naar haar zat te kijken. Dus we wachten het rustig af.