Hi iedereen, baasje van Bailey hier..
Allereerst heel erg bedankt voor jullie reacties! Het heeft mij goed geholpen. Vooral de tip om een beetje warm water bij het vlees te doen en er een papje van te maken. Van de geitenmelk (met honing) moest ze niets hebben.
Bailey heeft met 3 weekjes een ab kuur gekregen voor een keelontsteking en toen ik haar met 8 weken ophaalde laaide die keelontsteking weer op. Erg flink hoesten, maar verder geen verhoging of lamlendigheid. Weer een kuurtje gekregen, maar na 8 einde kuur nog steeds hoesten. Keeltje erg rood. Da gaf toen aan, of nog zwaardere kuur eroverheen, of eerst andere voeding proberen en aankijken. Dit laatste gekozen. Het hypoallergeen at ze niet
Geen derde kuur gegeven en eindelijk hoest ze nu niet meer en haar keeltje is niet meer rood.
Inmiddels is ze 11 weken oud en eet niet heel goed. Ik voer haar Lotgering (dit is natuurlijk vloeken op dit forum;) rund, kip, lam (pens, vis eet madame allemaal niet

) en toen ze wat zachte ontlasting had gekookte kip met beetje rijst. Vandaag Kippennek en die at ze eindelijk met veel smaak op! Ze eet meestal maar rond de 80-100 gram en weegt 1.85 kg. Ze is niet mager, maar het ronde volle puppiebuikje heeft ze niet.
Da geeft aan dat ze best vers mag hebben, maar wel op puppy gericht, is dat echt beter? En hebben jullie nog meer tips om haar wat meer te laten eten?
Veel dank voor het meedenken!