Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Mandarijn schreef:En vergeet niet dat dit topic de grootste ooit is!! :biggrin2:
Vergeet dit topic, Barfplaats is de grootste....ooit! Met de beste leden, de grootste leden, de beste kennis, de beste leiders!

Barfplaats is gewoon de 2e na de USA, Barfplaats rules!!
Martine-Tom schreef:Vergeet dit topic, Barfplaats is de grootste....ooit! Met de beste leden, de grootste leden, de beste kennis, de beste leiders!

Barfplaats is gewoon de 2e na de USA, Barfplaats rules!!
Ik mis dan alleen nog een woordvoerder voor de camera :biggrin2:
Door Martine-Tom
Mandarijn schreef:Ik mis dan alleen nog een woordvoerder voor de camera :biggrin2:
Hmmm Miek leeft in een alternatieve waarheid dat de gele zwembroek geil is....dus mss is zij er wel geknipt voor :biggrin2:
Door Martine-Tom
Kim_S schreef:Barfplace is great! Really, it's great.
Lots of BARF for dogs and pussy's. Lots of pussy's. It's so great. It's the best forum ever. Yes it is!
Together we can do thiss! Let's make Barfplaats great again, the greatest...ever!!

Lizzy for MP :cool:
Borke schreef:Onlangs was op tv een film uit 1998 'American History X' . Ik zat stijf in mijn stoel tijdens deze beklemmende film. Die laat zien hoe de zoon van een racistische brandweerman volledig doorslaat als neonazi nadat zijn vader is doodgeschoten door een zwart bendelid. Hoe hun wereld bestaat ut kampen: latino's, negers, blanken.
Uiteindelijk komt de zoon tot een ander inzicht door een jonge neger in de gevangenis, maar dan is het al te laat...
Wij zaten naar die film te kijken en alle blanken in die film waren potentielele Trump stemmers. Daarbij schijnt het dat ook veel legale immigranten op Trump hebben gestemd, omdat zij alle moeite moesten doen om het land legaal in te komen en alle illegalen niet.

Trump zegt gewoon hardop wat veel blanke Amerikanen denken. Dingen die niet politiek correct zijn en die nog nauwelijks werden gehoord. Hetzelfde wat Wilders hier doet. Dingen de een voorheen zwijgende meerderheid denkt. Mensen op het platteland, die keihard werken om het hoofd boven water te houden. Het platteland is groot in Amerka en Hillary is er niet op campagne geweest...

Trump is democratisch verkozen. Hillary mag meer stemmen hebben gehad, toch heeft iets van de helft van de Amerikanen die gestemd hebben, op hem gestemd.
Beangstigend.
Straks hebben wij hier verkiezingen, ik hou mijn hart vast...
Ik heb hem gekeken. Wat een bizar en belachelijk gedrag, het is haast lachwekkend. Misschien moet de westerse wereld maar opgedeeld worden in drie delen. Diegenen met het meest uit elkaar liggende gedachtengoed het verst uit elkaar trekken en een gematigd middendeel er tussenin. Een paar flinke muren er tussen en dan lekker apart van elkaar landje spelen.
Boeffie Blafmans schreef:Ik heb hem gekeken. Wat een bizar en belachelijk gedrag, het is haast lachwekkend. Misschien moet de westerse wereld maar opgedeeld worden in drie delen. Diegenen met het meest uit elkaar liggende gedachtengoed het verst uit elkaar trekken en een gematigd middendeel er tussenin. Een paar flinke muren er tussen en dan lekker apart van elkaar landje spelen.
Nou ja zoiets dus.
Ik kan me gewoonweg niet indenken dat mensen zo denken, spreken en het oprecht menen. Hitler adoreren etc. Doodeng en absurd. Die film is bijna 10 jaar oud en ik dacht: dat zijn nou de overtuigde Trump stemmers en daar zijn er veel meer van dan je kan bedenken...
Borke schreef:Nou ja zoiets dus.
Ik kan me gewoonweg niet indenken dat mensen zo denken, spreken en het oprecht menen. Hitler adoreren etc. Doodeng en absurd. Die film is bijna 10 jaar oud en ik dacht: dat zijn nou de overtuigde Trump stemmers en daar zijn er veel meer van dan je kan bedenken...
Bijna 20 ;)

Ik moest hem kijken bij maatschappijleer, in het derde leerjaar. Toen was ik 14 ::) en ik vond het een verschrikkelijke film. De rillingen lopen over mijn rug als ik er aan denk, mijn hersenen waren daar echt nog niet klaar voor.

Ik weet vooral nog dat we maar het aantal keer 'fuck' geteld hebben. Dus voor maatschappijleer had het ook niet echt nut, te heftig.
eelke schreef:Bijna 20 ;)

Ik moest hem kijken bij maatschappijleer, in het derde leerjaar. Toen was ik 14 ::) en ik vond het een verschrikkelijke film. De rillingen lopen over mijn rug als ik er aan denk, mijn hersenen waren daar echt nog niet klaar voor.

Ik weet vooral nog dat we maar het aantal keer 'fuck' geteld hebben. Dus voor maatschappijleer had het ook niet echt nut, te heftig.
Je hebt gelijk 20.... tja de tijd gaat zo snel...
Ik vind het ook geen film voor veertienjarigen, een gruwelijke en wrede film, toch ook een hele goede film vond ik. Maar heel erg heftig...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door