Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Hope schreef:Gewoon "nee" horen als je vraagt of het winkelpersoneel even een zak voer in de auto wil leggen. Best een nadeel, geen buik zien als je al zeven maanden zwanger bent.
Zoo dan dat is aso zeg! Of je nou zwanger bent of niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door pearlsofpassion
Oh ja, herkenbaar. Ik had dan wel een buik maar ik moest het nog steeds zeggen, anders merken ze het noet op. Zeker mannen niet... ::)

Wel erg dat ze het misschien zelfs niet geloven als je het zegt... :-\
Door Kaela
Oscar is onder het autorek heen gekropen en heeft mijn tas en zijn handgemaakte halsband kapot gemaakt >:(
Door Shanti en co
Ben ik na gala door mijn wekker heen geslapen (wat alsnog maar 3,5 uur slaap was), vergeet ik mijn portemonnee mee nemen naar de trein, moet ik weer terug naar huis om die op te halen en wanneer ik dan na veel te actief zijn op de vroege ochtend eindelijk in de trein zit is er niet eens een treinverkoper met koffie. :(
Door frodo quin
Eentje van Wolf: eindelijk dan een goede hoeveelheid eten krijgen: ong 750gram en dan gaat dat stomme mens weer verder met maar een miezerige 100 gram per dag te serveren. Oneerlijk :(
Door Eef+Stippels
hannabelgje schreef:Zoo dan dat is aso zeg! Of je nou zwanger bent of niet.

Ik was de afgelopen weken 3x bij de da en daar moest de assistente elke keer voor iedereen 15 kg brokken naar de auto slepen.
Ik denk dan ook wel een beetje dat mensen die het zelf kunnen, de assistentes wel een beetje mogen ontzien.. Of is dat nou zo raar :???:
Door Kaela
Eef+doggies schreef:Ik was de afgelopen weken 3x bij de da en daar moest de assistente elke keer voor iedereen 15 kg brokken naar de auto slepen.
Ik denk dan ook wel een beetje dat mensen die het zelf kunnen, de assistentes wel een beetje mogen ontzien.. Of is dat nou zo raar :???:
Wordt bij mijn dierenarts standaard aangeboden. Ik doe het altijd zelf, maar 15 kilo is best zwaar, dus daar hoef je niet veel reden toe te hebben om het liever te laten doen.
Door Eef+Stippels
Kaela schreef:Wordt bij mijn dierenarts standaard aangeboden. Ik doe het altijd zelf, maar 15 kilo is best zwaar, dus daar hoef je niet veel reden toe te hebben om het liever te laten doen.
Maar voor die assistentes is het toch net zo zwaar... :-\
Door Kaela
Eef+doggies schreef:Maar voor die assistentes is het toch net zo zwaar... :-\
Ja, maar wat mij betreft is het aan hun of ze het aanbieden. Bij ons lopen er genoeg jonge gezonde meiden die dat best kunnen. Stel dat je als klant rugklachten of weet ik veel wat hebt, dan is het fijn als iemand dat voor je doet.
Door Eef+Stippels
Kaela schreef:Ja, maar wat mij betreft is het aan hun of ze het aanbieden. Bij ons lopen er genoeg jonge gezonde meiden die dat best kunnen. Stel dat je als klant rugklachten of weet ik veel wat hebt, dan is het fijn als iemand dat voor je doet.

Ik heb ook het idee dat ze het aanbieden voor mensen die het zelf niet kunnen tillen. Dat is super. Maar als dan mensen die het zelf best kunnen het ook laten doen, dan vraag ik me af waarom die assistente haar rug daar dan voor moet belasten elke keer. Jong en gezond wordt dan al gauw jong en rugpijn.
Door Kaela
Eef+doggies schreef:Ik heb ook het idee dat ze het aanbieden voor mensen die het zelf niet kunnen tillen. Dat is super. Maar als dan mensen die het zelf best kunnen het ook laten doen, dan vraag ik me af waarom die assistente haar rug daar dan voor moet belasten elke keer. Jong en gezond wordt dan al gauw jong en rugpijn.
Tja als mensen de lift naar de 1ste verdieping nemen, denk ik ook neem lekker de trap. Maar weten wij veel of diegene net een nieuwe knie heeft gekregen, of wat dan ook. Je ziet niet aan iedereen of ze wat hebben he.
Door Hylos
hannabelgje schreef:Zoo dan dat is aso zeg! Of je nou zwanger bent of niet.

Ja, als iemand zwanger is of om een andere reden niet kan tillen kan de winkel dat best zelf even doen idd.

Daarentegen, als je niks mankeert moet je er wel wat op passen als klant. Er werd mij destijds regelmatig gevraagd of ik zware dingen wilde tillen. Zelfs groepen klanten of stellen die vonden dat ik dan maar even een wasmachine (75+ kg) of een droger (30+ kg) op hun kar moest zetten, en zij keken dan toe. En dan kwaad worden als je dat niet voor ze wilt (kunt) doen.. ::)
Door Hylos
Eef+doggies schreef:Maar voor die assistentes is het toch net zo zwaar... :-\
Precies en die doen dat dus de hele tijd. De klant die het koopt hoeft dat maar 1 x in de zoveel tijd te doen.

Echt, het is een aanslag op je rug.. zovaak zoveel tillen. Ik weet er alles van helaas.
Door Martine-Tom
Hylos schreef:Precies en die doen dat dus de hele tijd. De klant die het koopt hoeft dat maar 1 x in de zoveel tijd te doen.

Echt, het is een aanslag op je rug.. zovaak zoveel tillen. Ik weet er alles van helaas.
Toen ik in een grijs verleden cassiere was mochten we het niet eens, kratjes bier bijvoorbeeld hadden een code en klanten moesten die zelf op en van de band halen, mochten wij niet doen juist omdat je dat als medewerker tig keer per dag moet doen.
Door Eef+Stippels
Hylos schreef:Precies en die doen dat dus de hele tijd. De klant die het koopt hoeft dat maar 1 x in de zoveel tijd te doen.

Dat is precies wat ik bedoel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door