Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door yalla
per dag:
Rover krijgt 500 gram BIBI
Max krijgt 1000 gram BIBI

Ze krijgen dat wat toevallig bovenin de vriezer ligt, dus ze eten zeer gevarieerd: Natuurmix, Bibimix, Lam en Rijst, Kip en Rijst en Fytomix. Het laatste vinden ze toch nog het allerlekkerste, maar omdat de baas dat niet vindt krijgen ze dat niet zo vaak....

Eens per week een groente/fuit mixje. Meestal worteltjes, broccoli, sperziebonen, tomaten, komkommer aangevuld met meloen, sinaasappel, peer of nectarines.
Eens per week een rauw ei (Max laat de schil liggen).
Eens per week een recreatiebot.

Tussendoor: slagroom (oei), Hamka's (oeps) en (stok)brood en appelklokhuizen.
Laatst gewijzigd door yalla op di 07 dec 2004, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ink
Hamka's (oeps)
Verdomd goeie tip! Ik zit hier nog steeds met paprikawokkels te hannessen.
Door sylvia
hoe zwaar wegen jouw honden dan als ze 500 en 1000 gr bibi op een dag krijgen?
Door yalla
hoe zwaar wegen jouw honden dan als ze 500 en 1000 gr bibi op een dag krijgen?
Max weegt 28 kilo en krijgt 1000 gram - zij verbruikt erg veel energie
Rover weegt 33 kilo en krijgt 500 gram - hij is onlangs gecastreerd en we willen niet zo vieze vette Lab natuurlijk
Door yalla

Verdomd goeie tip! Ik zit hier nog steeds met paprikawokkels te hannessen.
Pringles zijn eigenlijk favoriet hier.... maar ook bij de baasjes!
Door yalla
Vanmorgen hebben we echt ge-BARF-d (is dat met d of t trouwens). Ik vond dat ik het maar weer eens moest proberen. Na de mislukte poging met sperziebonen en meloen nu een iets gevarieerde maaltijd: 1 tomaat, sla, klein beetje zaziki, pijnboompitten en champignons met een eitje er bovenop. En als toetje een lamskotelet. Ze hebben gesmuld en alles binnen gehouden. Ook de poep daarna was subliem..... We gaan het ooit nog wel eens leren.

Ik heb trouwens ook nog een paar blokjes Feta in de koelkast liggen. Is dat verstandig om te geven?
Laatst gewijzigd door yalla op vr 01 aug 2003, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Janet
Bevat feta niet erg veel zout ??? Ik lust het niet, dus heb het niet in huis. Waarschijnlijk dat een paar blokjes weinig kwaad kunnen.
Laatst gewijzigd door Janet op vr 01 aug 2003, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door yalla
Nou het ging dit keer perfect!

Ik heb besloten om eens per week een BARF-dag in te voeren. Wat hebben ze gegeten:
's morgens elk twee kippevleugels
's avonds: een prutje van veldsla, tomaat, beetje zaziki, pijnboompitten, brocolli en de blokjes feta; dat gegarneerd met een rauw ei daarna elk een lamskotelet.

Het was een feest en ze hebben alles binnengehouden (dus geen meloen meer gegeven) !
Laatst gewijzigd door yalla op zo 17 aug 2003, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Lamskoteletten?! Toe maar! Dat klinkt goed! Als je niet uitkijkt, staan er zometeen een heel zooitje mensen klaar om bij jou te komen BBQ'en!
Maar goed, dit ziet er goed uit. Ik denk dat Max en Rover hier inderdaad wel content mee waren!
Groetjes, Lizzy
Door yalla
Rover heeft noodgedwongen twee weken op de brok gestaan. Ik heb gekozen voor Hill's Nature Best. Niet dat het hem iets uitmaakt, want als je hem Frolic voorzet vreet ie ook zijn bak leeg. Maar ik moet zeggen dat hij het er prima op gedaan heeft. Echter, nu hij weer aan het vers kan likt hij niet één keer, maar drie keer zijn bak uit. Tja, verschil moet er toch zijn. ;D
Door Lizzy
Ja lekker, versvlees laat veel lekkerdere restjes achter als gortdroge meuk! Maar goed, geef het hem een jaar (en doe dat maar niet ;D) en dan praten we weer verder!

Groetjes, Lizzy
Door yalla
Helaas voor mij, moet mijn kanjer een weekje over op brokken in verband met vakantie. Ditmaal hebben we gekozen voor FarmFood (toch wel iets voordeliger dan Hill's Nature's Best)

Helaas niet voor hem, want het maakt hem werkelijk helemaal niets uit wat ik hem voorzet. Het liefst heeft hij trouwens poep van Frolic- en Bonzo-honden :o

Morgen gaan we starten. Heb er toch wel moeite mee, maar soms kan het niet anders :(
Krijgt hij vanavond nog een lekker bot ;)
Door Truus
Ja, dat zou mij ook aan m'n hart gaan. Hier willen ze trouwens echt geen brokken meer. Dan eten ze gewoon niet heb ik gemerkt in de vakantie. Dus overal ga ik op jacht ;D
Vandaag las ik weer in een blad over die rodiworsten. Een vervanging voor versvlees voor op vakantie wordt er gezegd maar het lijkt mij helemaal niks :-\
In ieder geval hoop ik dat Roover wel goed eet!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door