Angelique schreef:Soes is een goeie naamDank je

(nu alleen hopen dat er niet over een week of 15 iemand roept "en ik noem mijn pup Soes"

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Soes is een goeie naamDank je
Charlie Angel schreef:Geweldige naam!Dank je
Lizzy schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt te grappig dit! Maar ja, dat bestaat! Alleen blijft die niet. Maar we zouden die wel met de naam Bowie weg kunnen sturen. Siamsa Bowie niet Biertje
![]()
![]()
eelke schreef:Soesefroesefloesemoes. Ja dat bekt wel!Perfect voor een fokteef
Het rijmt alleen op flamoes.
Lizzy schreef:Hij mag natuurlijk altijd meedenken, dat wil niet zeggen dat jij er iets mee doet.
Dank je![]()
Ik ben er zelf ook nogal content mee. Leo vindt het helaas niks. Maar ja, wat heeft hij te vertellen? Naam technisch deze keer niks. Ja, verder mocht hij best over het thema nadenken enzo
![]()
Lizzy schreef:Dank jeDan hebben we nu iig zwart op wit dat jij het eerst was!
(nu alleen hopen dat er niet over een week of 15 iemand roept "en ik noem mijn pup Soes").
Lizzy schreef:Als er een LUA teefje zit zonder fokfoutjes: dan blijft ze bij ons ja. Hoe groot zijn onze kansen....? Nou goeie vraag! In de regel is een KI nestje 20% kleiner dan een natuurlijk nestje. Dus laten we nou eens uitgaan van veel geluk, en laten er 6 pups geboren worden. Laten we nou eens gek doen en er 50% teefjes en 50% reutjes worden geboren. Dan hebben we dus 3 teefjes. Dan is 50% daarvan in theorie LUA. Blijft er nog 1,5 overAls je er een "j" tussen zet blijf je in het bierthema Lizzy. Want in Limburg en Noord-Brabant kennen we namelijk de Sjoes.. En dan mag ze dus geen kopvlek hebben, geen blauwe ogen en ze moet aan beide oren kunnen horen. Als je dan zoveel mazzel hebt dat er zo'n teefje tussen zit, dan ga ik haar natuurlijk zelf houden
. Haar naam wordt dan Soesje. Afgekort natuurlijk Soes.
Lizzy schreef:Hahahahaha, heel leuk![]()
Maar het blijft Soes