Nelson proudly presents. Update

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Nelson proudly presents. Update

Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Pauline schreef:Bij elke letter die ik lees van je reactie voel ik respect!! Echt ik vind het zo onvoorstelbaar wat jij allemaal moet doormaken en besef dat je geen keuze hebt, maar toch.

Succes met aftellen Marloes! :-*
+1

Ik heb niet veel gereageerd maar wel meegelezen en je hebt wat getobt en doorstaan.
Fijn dat je je beter voelt en succes met aftellen.
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Fijn om te lezen, ik hoop dat de laatste weken verder voorspoedig verlopen.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Nelson proudly presents. Update

Bericht door hannabelgje »

Pauline schreef:Bij elke letter die ik lees van je reactie voel ik respect!! Echt ik vind het zo onvoorstelbaar wat jij allemaal moet doormaken en besef dat je geen keuze hebt, maar toch.

Nog een +1 hier. Ik vind je echt fantastisch!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Hope schreef:Lief dat je aan ons denkt!

Ondertussen ben ik bijna 31 weken. Eigenlijk gaat het heel goed, ik heb geen last van mijn bekken (dat hadden we allemaal wel verwacht) en ook niet veel meer pijn in mijn lijf.
Het eten is een drama gebleven en dat is het eigenlijk nog steeds. Ik eet brood met pindakaas, zuurkoolstamp, boerenkoolstamp en andijviestamp, sinaasappel en appel. Dat is het :-X
Ik wordt giga snel misselijk dus na 2 boterhammen moet ik gewoon echt stoppen met eten. Ik ben eerst natuurlijk heel veel afgevallen en nu pas weer drie kilo aangekomen. Als je dan bedenkt dat de baarmoeder groter is en dus meer weegt, de baby echt al best wat weegt, vruchtwater, placenta, extra bloed etc... Er is van mij nog maar weinig over zeg maar.

De baby doet het super. Groeit top, beweegt prima. Ik heb momenteel twee gekneusde ribben door die kleine bokser ::) :biggrin2:
Dat komt ook omdat er geen vet meer tussen de baarmoeder en andere organen of de buikwand zit. De bewegingen van de baby zijn van buitenaf goed zichtbaar en zijn voor mij best pijnlijk.

Maar al met al heb ik nu weinig te klagen. Wetende waar ik vanaf kom ben ik zo ontzettend blij dat ik gewoon nog van bed af kan en geen tig keer per dag meer boven de pot hang.
Nog twee maanden. Het aftellen is echt begonnen want het is gewoon wel zwaar, maar het grootste deel zit er al op.
Als je aan misselijk denk, denk ik nou niet bepaald aan dit soort eten om misselijkheid te voorkomen. Raar iets zo'n zwangerschap.
Ik ben blij dat je (naar omstandigheden) van je zwangerschap kan genieten. Dat heb je inmiddels wel verdient. Hopelijk blijft je lijf de aankomende 2 maanden nog mee werken en 'mishandelt' de kleine bokser je niet teveel.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Aprilsnow schreef:Als je aan misselijk denk, denk ik nou niet bepaald aan dit soort eten om misselijkheid te voorkomen. Raar iets zo'n zwangerschap.
Ik ben blij dat je (naar omstandigheden) van je zwangerschap kan genieten. Dat heb je inmiddels wel verdient. Hopelijk blijft je lijf de aankomende 2 maanden nog mee werken en 'mishandelt' de kleine bokser je niet teveel.
Nee, bizar hé? Maar beschuit en slappe thee is echt hopeloos. Een frietje gaat ook wel goed, maar ja, dan eet ik liever boerenkool. Het is misschien eenzijdig maar in ieder geval gezond.

Een zwangerschap is inderdaad een raar iets. Manlief wordt helemaal gek van wat hij "schoonmaakwoede onder leiding van rondrazende hormonen" noemt ;D
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Je hoeft iig niet bang te zijn dat die kleine een pinda allergie heeft met al dat brood met pindakaas ;D .
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

+ nog 1
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Jantina schreef:Je hoeft iig niet bang te zijn dat die kleine een pinda allergie heeft met al dat brood met pindakaas ;D .
;D
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Bli dat de baby super gaat en dat jij je staande weet te houden :-*
Heb je super hulp in huis voor jou en de baby straks, want na de bevalling zal je wel "even wat langer dan gemiddeld" moeten bijkomen denk ik?
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Borke schreef:Bli dat de baby super gaat en dat jij je staande weet te houden :-*
Heb je super hulp in huis voor jou en de baby straks, want na de bevalling zal je wel "even wat langer dan gemiddeld" moeten bijkomen denk ik?
Manlief heeft drie weken vakantie vanaf de dag dat de kleine er is. Heel fijn van de baas dat we dat zo flexibel mogen inplannen!
hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

succes met aftellen. Fijn te horen dat je je wel wat beter voelt.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ben je half april uitgerekend? (Wij zeggen hier uitgeteld... :biggrin2: ).
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Pauline schreef:Ben je half april uitgerekend? (Wij zeggen hier uitgeteld... :biggrin2: ).
Uitgeteld ben ik nu soms al ::)

Maar, ja, begin april.

Ik kom even niet meer (veel) op bp. Het is zwaar momenteel.
De baby wordt groter en de bewegingen van hem/haar triggeren aanvallen van zenuwpijn in mijn benen.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Hope schreef:Uitgeteld ben ik nu soms al ::)

Maar, ja, begin april.

Ik kom even niet meer (veel) op bp. Het is zwaar momenteel.
De baby wordt groter en de bewegingen van hem/haar triggeren aanvallen van zenuwpijn in mijn benen.

Heel erg veel sterkte met de laatste (zware) loodjes. :-* :-* :-*
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

He Marloes toch, het lijkt wel of niks gewoon makkelijk mag gaan...

Ik hoop dat de laatste 2 maanden mee gaan vallen. Als je dan strakjes je kleintje in je armen houdt is vast alles snel vergeten. :-*

Plaats reactie