Lief dat je aan ons denkt!
Ondertussen ben ik bijna 31 weken. Eigenlijk gaat het heel goed, ik heb geen last van mijn bekken (dat hadden we allemaal wel verwacht) en ook niet veel meer pijn in mijn lijf.
Het eten is een drama gebleven en dat is het eigenlijk nog steeds. Ik eet brood met pindakaas, zuurkoolstamp, boerenkoolstamp en andijviestamp, sinaasappel en appel. Dat is het
Ik wordt giga snel misselijk dus na 2 boterhammen moet ik gewoon echt stoppen met eten. Ik ben eerst natuurlijk heel veel afgevallen en nu pas weer drie kilo aangekomen. Als je dan bedenkt dat de baarmoeder groter is en dus meer weegt, de baby echt al best wat weegt, vruchtwater, placenta, extra bloed etc... Er is van mij nog maar weinig over zeg maar.
De baby doet het super. Groeit top, beweegt prima. Ik heb momenteel twee gekneusde ribben door die kleine bokser
Dat komt ook omdat er geen vet meer tussen de baarmoeder en andere organen of de buikwand zit. De bewegingen van de baby zijn van buitenaf goed zichtbaar en zijn voor mij best pijnlijk.
Maar al met al heb ik nu weinig te klagen. Wetende waar ik vanaf kom ben ik zo ontzettend blij dat ik gewoon nog van bed af kan en geen tig keer per dag meer boven de pot hang.
Nog twee maanden. Het aftellen is echt begonnen want het is gewoon wel zwaar, maar het grootste deel zit er al op.