Moderator: Lizzy
Sonja schreef: Belachelijk! Ik zou inderdaad die ab terugbrengen en een andere da zoeken.Denk je dat ik dat kan terug brengen dan? Ik wilde het ook helemaal niet hebben, maar die da werd zo hysterisch dat ik eigenlijk geen zin had om nog een discussie aan te gaan aangezien een volle wachtkamer mee zat te genieten. Ik ga het morgen terugbrengen. Het hele grapje heeft me nl. 64 euro gekost en voor mij is dat veel (ik studeer nog en moet dat van een bijbaantje betalen).![]()
![]()
![]()
Laura2004 schreef: Denk je dat ik dat kan terug brengen dan? Ik wilde het ook helemaal niet hebben, maar die da werd zo hysterisch dat ik eigenlijk geen zin had om nog een discussie aan te gaan aangezien een volle wachtkamer mee zat te genieten. Ik ga het morgen terugbrengen. Het hele grapje heeft me nl. 64 euro gekost en voor mij is dat veel (ik studeer nog en moet dat van een bijbaantje betalen).Als ze je geld al hebben zal het lastig worden. Hier bij de DA hangt een bordje dat medicijnen alleen ter vernietiging worden teruggenomen. Watvoor AB is het, anders kun je het misschien bewaren voor als er echt iets is. Volle wachtkamers zijn juist het leukst LOL volgende keer iets steviger schoenen aantrekken, geen discussies aangaan en abkuren (indien ongewenst) gewoon teruggooien of niet betalen, dan krijg je het vanzelf niet mee.
Angelique schreef: Als ze je geld al hebben zal het lastig worden. Hier bij de DA hangt een bordje dat medicijnen alleen ter vernietiging worden teruggenomen. Watvoor AB is het, anders kun je het misschien bewaren voor als er echt iets is. Volle wachtkamers zijn juist het leukst LOL volgende keer iets steviger schoenen aantrekken, geen discussies aangaan en abkuren (indien ongewenst) gewoon teruggooien of niet betalen, dan krijg je het vanzelf niet mee.Ik sta normaal ook stevig in mijn schoenen. Mijn moeder kon het ook bijna niet geloven dat ik die ab kuur tegen mijn zin heb aangenomen, maar ik ben zo bezorgd om Ziggy dat ik een beetje van slag was van de hele situatie en nog steeds zit ik met het gevoel dat er iets niet goed is met haar.
Lizzy schreef: Wat een toestanden... En ik kan me voorstellen dat je totaal overbluft was hoor. Dat gebeurd mij ook nog wel eens... Maar ja, nu een andere DA in jouw omgeving: dat wordt lastig. Ik weet er geen in R'dam. Ja, er zit wel een homeopaath in R'dam, maar die is dol op Hill's brokjes (hetgeen ik een contradictie vind). In jouw omgeving weet ik eigenlijk niemand.....Het hoeft niet perse in Rotterdam te zijn als het maar in een straal van een uur is. Dus ik vind omgeving Den Haag ofzo ook goed.
bernergek schreef: Jeetje wat een rot situatie zeg.Vind ik ook is belangrijk genoeg .
Ik zou inderdaad een andere da opzoeken die je wel echt wil helpen en wel die bloedtest af wil nemen, in de hoop dat je er dan achter komt wat er met Ziggy aan de hand is.
Veel succes en hou ons op de hoogte.![]()
Laura2004 schreef: Het hoeft niet perse in Rotterdam te zijn als het maar in een straal van een uur is. Dus ik vind omgeving Den Haag ofzo ook goed.http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... readid=825
Ik wil best even rijden als ik zeker weet dat het een goede da is.
bernergek schreef: Hoe is het nu met Ziggy?Het gaat soms beter, maar ze heeft nog steeds heel veel kale plekken, bultjes en korstjes. Ook heeft ze veel krassen op haar buikje. Ze is wel wat fitter en blijer. Ze heeft gister voor het eerst gezwommen en ze vond het geweldig. Als ik mijn salaris weer heb dan ga ik met haar naar Den Haag.
Laura2004 schreef: Het gaat soms beter, maar ze heeft nog steeds heel veel kale plekken, bultjes en korstjes. Ook heeft ze veel krassen op haar buikje. Ze is wel wat fitter en blijer. Ze heeft gister voor het eerst gezwommen en ze vond het geweldig. Als ik mijn salaris weer heb dan ga ik met haar naar Den Haag.Nog niet echt om over naar huis te schrijven dan.
Laura2004 schreef: Het gaat soms beter, maar ze heeft nog steeds heel veel kale plekken, bultjes en korstjes. Ook heeft ze veel krassen op haar buikje. Ze is wel wat fitter en blijer. Ze heeft gister voor het eerst gezwommen en ze vond het geweldig. Als ik mijn salaris weer heb dan ga ik met haar naar Den Haag.Geef de moed niet op. Het oplossen van huidklachten kost vaak veel tijd. Hou ons op de hoogte.