Moderator: Lizzy
Ivonne schreef: Zo zagen de wonden van Bas er ook uit, moet je je geen zorgen over maken.waar is Bas aan geopereerd? ik maak me ook niet echt zorgen hoor, was gewoon benieuwd
Lizzy schreef: Jeetje, ik vind het er klasse uit zien! Net werkende dierenarts!Jaa, ik ben ook heel erg blij met deze Dierenarts
Groetjes, Lizzy
Ayra schreef:Die complimenten van dit forum kun je over brengen aan de Dierenarts
Jaa, ik ben ook heel erg blij met deze DierenartsEcht super, hij neemt echt de tijd voor je en gaat zo geweldig met de honden om. En hij is ook nog heel goed 8)
Ivonne schreef: Bas is binnen 3/4 jaar geopereerd aan volledig afgescheurde kruisbanden (hij heeft nu dus in iedere knie een kunststof band zitten). De eerste keer was in november en de tweede keer in juni.goh zeg, da's ook wat! gelukkig is alles goedgekomen
Zijn poten waren vanaf de enkel t/m de bil helemaal kaal (was net een poedel met dat sokje er nog aan) en over de knie zat een incisie van een cm of 15, onderhuids gehecht en dat zag er bijna net zo uit als op jouw foto.
Op een gegeven moment zijn er zelfs wat hechtingen geknapt geweest door een verkeerde beweging en dan schrik je je een ongeluk want dan ligt de wond wat meer open maar ook dat is allemaal goed gegaan.
Ayra schreef: Volgens mij werkt die traumeel super!! van die tabletjes kan ik het natuurlijk niet direct zien, maar ik gebruik ook de gel de laatste 2 dagen en voelt rondom de wond al veel minder gespannen en hard aanweet zelf uit ervaring dat t super werkt,, 't is ook niet zo warm gloeierig meer, echt goed!