Ik heb Bier gestemd.
Eigenlijk omdat ik een aantal echt mooie namen in bier voorbij heb zien komen. En van Bowie niet zo mooi passende.
Ik vind de link met de vader ook leuk.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef:http://www.shescraftypodcast.com/blog/2 ... avid-bowie
Hier staan ook nog een paar leuke tussen
Lizzy schreef:Hahahaha, gaaf! Ik zweer je, het is dat ze niet met een B beginnen de namen![]()
![]()
![]()
Lizzy schreef:Hahahaha, gaaf! Ik zweer je, het is dat ze niet met een B beginnen de namenNah, dan ga eens in een doos zitten, dan daarbuiten gaan denken en laat gewoon dat opgelegde B-gedoe varen![]()
![]()
![]()
Angelique schreef:Nah, dan ga eens in een doos zitten, dan daarbuiten gaan denken en laat gewoon dat opgelegde B-gedoe varen+1
Angelique schreef:Nah, dan ga eens in een doos zitten, dan daarbuiten gaan denken en laat gewoon dat opgelegde B-gedoe varenHahahaha, nou ja, daar moet ik eens even serieus over nadenken
Lizzy schreef:Hahahaha, nou ja, daar moet ik eens even serieus over nadenkenDoe gewoon wat je leuk vind. Alsof je met jouw aantallen nesten zou vergeten uit welk nest een hundje komt. Die Z ga je toch niet halen dus f**k het alfabet!
Angelique schreef:Doe gewoon wat je leuk vind. Alsof je met jouw aantallen nesten zou vergeten uit welk nest een hundje komt. Die Z ga je toch niet halen dus f**k het alfabet
Lizzy schreef:Siamsa Guinness Foreign ExtraDat is gewoon een veeg teken...je krijgt 6 reuen
Siamsa Guinness Special Export
Siamsa Guinness Draught Extra Gold
Siamsa The Full Irish
Siamsa Dash Away
Siamsa Béal Bán
Siamsa Dark Arts
Siamsa Irish Blond
Siamsa Black Bucket
Siamsa Chieftain
Siamsa Carraig Dubh
Siamsa Beamish
Siamsa Murphy's Irish
Siamsa Ohara's Celtic
Siamsa Kilkenny Irish Cream
Siamsa Eight Degrees Hurricane
Siamsa Kinnegar Black Bucket Black
Siamsa O Brother Brutus
Siamsa Galway Bay Full Sail
Ik vind het allemaal wel leuk name voor reuen. En ik had toch ook graag een paar teefjes willen hebben
Angelique schreef:Dat is gewoon een veeg teken...je krijgt 6 reuenDoe even lollig