En om het nog spannender te maken, ik kreeg nog een mail, met een nieuw bestelnummer, met nog eens een track and trace, die nog wel leeg is. Er is dus nog een pakketje onderweg!
Joepie, straks heb ik 3 papiersnijmachines!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Els&Flow schreef:Ze heeft vannacht nog goed overgegeven maar was vanmorgen al een stuk opgeknapt. Ze ligt nu lekker in de bench te slapen, toch een favo plekje als ze niet lekker is.Hier zijn beide dames ook allebei 1 dag ziek geweest
eelke schreef:Oh. Ik kreeg per post een waardebon van 5 euro van de lidl als compensatie. Nu kan ik heel de lidl leegkopenMaar je hebt die bon mooi wel eerder dan je pakketje![]()
Nog geen pakketje verder. En hij staat nog steeds op sorteren. Nog een uur. Het zal mij benieuwen.
Ina schreef:Hier zijn beide dames ook allebei 1 dag ziek geweest![]()
Eerst de blonde, 's ochtends wel gewoon gewandeld, maar thuis haar eten geweigerd
ML dus tussen de middag maar opnieuw aangeboden en dat kwam er binnen een half uur weer uit.... daar na de rest van de dag als een suf vogeltje een beetje hangen en slapen
.... en de volgende dag wakker worden en doen als of er nooit iets gebeurd is![]()
Maar toen begon nummer twee.... die at nog wel haar ontbijt, maar dat kwam er net zo hard weer uit![]()
En daarna wilde ze helemaal niets meer.... en dat is echt raar, want die is wat eten betreft net een Labrador![]()
Zij heeft nog wel gister last van slappe ontlasting gehad, maar verder weer gewoon als van ouds.... snaaien, eten, bedelen...
Toch raar... het zal wel heersen in de regio, maar het was echt voor het eerst in mijn 'ik heb honden' jaren dat zelfs voedsel geweigerd werd
eelke schreef:Oh. Ik kreeg per post een waardebon van 5 euro van de lidl als compensatie. Nu kan ik heel de lidl leegkopen![]()
Kim_S schreef:Ik ben moe. Echt vreselijk moe. En dat is gek want ik ga al 3 dagen extra vroeg naar bed
Kim_S schreef:Ik ben moe. Echt vreselijk moe. En dat is gek want ik ga al 3 dagen extra vroeg naar bedGeen wonder ook, als je de hele ochtend voor de brievenbus ligt om een pakje in ontvangst te nemen. Of ben je moe van het bekvechten met de postbode?
Siberienne schreef:Oh da's niet gek. Komt je moeheid eruit omdat je rust neemt. Laat je de spanning los. Heel goed teken, lekker even aan toegeven ben je snelste weer fit.O echt? Nou dan heb ik nog even te gaan denk ik, ik heb heul lang gespaard![]()
![]()
Maar fijn is het niet neuh. Dat dan weer niet. Ik was woensdag helemaal OP, hele dag nergens puf voor. Voel me ooouuuuud dan. Oh ja, dat ben ik ook met jou vergeleken
Anne in Duitsland schreef:Ik had mijn jas al aan, zag een geel busje, en ben naar buiten gesprint. Met resultaat, de postbode kon niet meer wegrijden
Geen wonder ook, als je de hele ochtend voor de brievenbus ligt om een pakje in ontvangst te nemen. Of ben je moe van het bekvechten met de postbode?
Eef+doggies schreef:Wauw wat gul!![]()
![]()
Weet je al wat je allemaal wilt hebben?
eelke schreef:Ja, alles dus!Dan ging ik nog maar een keer bij de Lidl plagen. Misschien krijg je dan wel weer een tegoedbon
En vooral mn pakketje, eigenlijk. Want die is niet gekomen. Bij de eerste track and trace staat nog 21 januari, bij de tweede 'tijdelijke overmacht' en bij de derde 'planning wordt gemaakt'.
Spannend hoor.
pike schreef:Dan ging ik nog maar een keer bij de Lidl plagen. Misschien krijg je dan wel weer een tegoedbon
Hope schreef:Bij de dokter geweest en jawel: twee gekneusde ribben.Zo hej. Onvoorstelbaar dat zo'n klein ding dat voor elkaar kan krijgen
Auw.