Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
Haha, wat een heerlijke verhalen ! En ja zo herkenbaar, het wachten- de spanning, alles wat erbij komt kijken.... nu maar duimen dat er een mooi nestje pupjes in zit ! En dan kan het lange wachten weer beginnen :D
Door Lizzy
Hahaha, die namen ;D . Maar we beginnen met de letter B. Dus broccoli kan wel ;D :D . Nee, ik doe ook een thema, naast de letter B. We zijn onderweg. Toetie was helemaal blij dat ze weer mee mocht. Ze ligt lekker te slapen. Vannacht geen oog dicht gedaan dus ik probeer ook nog een uiltje te knappen :biggrin2:
Oh wat geweldig!
Kon je haar maar uitleggen dat ze zwanger wordt he. Wat een magisch gevoel dat jij dat weet ( of toch hoopt ale) en zij heeft geen idee maar is toch blij dat ze mee mag.
Ze zou eens moeten weten... :)

Ja, Toetie wacht maar af. De meest prachtige ervaring van je leven is coming your way. :smitten:

( ja, ik zit nog wat onder de hormonen dus ik wordt er week van maar jongens wat is zwanger zijn en kindjes krijgen zalig. :) )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door