Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
MarijeEnBoomer schreef:Ik neem aan dat Frou netjes in bubbeltjesplastic is verpakt!
En met de achterpootjes op een krukje!

Hopelijk morgen beter. Tja, het blijft toch een plastisch gebeuren dan hé, maar ze is niet alleen. Fijn dat ze dan steun zoekt.
Door Lizzy
Frou ligt helemaal uitgeteld in haar mand. En hee, even serieus, ze mocht echt even niet plassen :biggrin2: ! Gelukkig hadden we haar net voor de inseminatie laten plassen.

Ik moet zeggen dat ik ook helemaal stuk ben. We reden vandaag om 12 uur weg, we komen net thuis en ik ben het heen en weer rijden eigenlijk wel zat. Morgen nog 1 keer en dan gaan Frou en ik een week onder een dekbed liggen, terwijl Leo gaat werken bij het filmfestival. Ik ben echt moe. Niet alleen vanwege het gedoe maar vooral vanwege de geestelijk wissel die het trekt. Het wachten op de progesteron uitslagen, het in de auto hangen, heen en weer rijden, etc. Maar goed, het is niet alleen maar negatief hoor, zeker niet. Het heeft me ook weer heel veel geleerd. Zoals dat mijn andere 3 honden probleemloos 7 uur achter elkaar alleen thuis kunnen blijven zonder 1 centje pijn. En vooral dat Frou Frou een MEGA KANJER is (hee, dit wist ik natuurlijk ook al! Maar je wordt zo met je neus op de feiten gedrukt :) ). Maar man, ze is ZO lief en ZO makkelijk. Ze gaat zonder problemen mee, ploft in de auto neer en gaat slapen, gaat zonder morren voor de zoveelste keer mee de kliniek in, zoent en zoent en zoent bij alles dat ze moet ondergaan (van bloed prikken tot insemineren) en ze gaat gezellig mee de kroeg in, helemaal mega in d'r nopjes met de slagroomlikjes die ze krijgt en nog blijer met de aandacht die ze in de kroeg krijgt van allerlei soorten mensen. Vandaag kwam er een echte reus op haar af (deze meneer was echt langer dan 2 meter en ook 1 meter breed) en deze meneer was.., laten we zeggen "iets traag". Hij wilde weten of zij een hond was. En hoe zij heette. En of ze een meisje of een jongetje was. En ondertussen stond hij bovenop haar hoofdje te kloppen. En Frou Frou wilde hem zoenen :biggrin2: . En ik heb ook gevoeld dat Frou en ik een diepe band hebben. Ik kon haar inderdaad vanmiddag steunen. Ik werd niet hysterisch, hield me sterk (want dat was gewoon even een paar minuutjes niet zo leuk) en zij pakte mijn steun. Dat was mooi.

Ze is mooi :smitten:

En nu hoop ik dat we een paar mooie pups mogen krijgen. Dat zou prachtig zijn! F*ck, dat zou gewoon helemaal te gek en te geweldig zijn!
Door Kaela
Klinkt goed Lizzy. Ja, er zitten nou eenmaal klinische minder leuke momenten bij. Gelukkig leven honden in het moment en met de steun die ze van jou krijgt is het ook zo weer voorbij.

Duimen draaien hoor, dat het allemaal tot een mooi gevuld puppybuikje gaat leiden!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door