Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
hannabelgje schreef:Wat knap dat jullie dat voor elkaar hebben gekregen zeg!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik leef nog :biggrin2:

Hij was echt über braaf en lief! Hij vond het doodeng, is meerdere keren uit de douchecabine geglipt, ik heb hem eerst voor de douchecabine met een washandje en een sopje van hondenshampoo ingezeept. Eenmaal goed in de douchecabine kon ik hem afspoelen en hij stond te bibberen als een rietje, maar geen onvertogen woord naar mij toe. Mega trots!
Kaela schreef:
Ik leef nog :biggrin2:

Hij was echt über braaf en lief! Hij vond het doodeng, is meerdere keren uit de douchecabine geglipt, ik heb hem eerst voor de douchecabine met een washandje en een sopje van hondenshampoo ingezeept. Eenmaal goed in de douchecabine kon ik hem afspoelen en hij stond te bibberen als een rietje, maar geen onvertogen woord naar mij toe. Mega trots!
Daar mag je ook echt heel erg trots op zijn!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
Hope schreef:Of er zitten gewoon geen vogelkenners op bp :biggrin2:

Met die ijsvogel fan brigade hier???? :biggrin2: ik dacht, het stikt hier vd vogelkenners. Wat trouwens nog wel een idee is voor een volgend project ;) :D
Door Aprilsnow
Blijkbaar geen last van gevoelige tandhalzen :o

Afbeelding

Tammo drinkt vaak uit de vijver dus we maken een wak zodat hij ook bij het water kan. Hij vindt het zo leuk om stukken ijs uit het water te snorkelen :) en er vervolgens mee te spelen. Net zo leuk als een bal hoor.
Door Fioon
Aprilsnow schreef:Blijkbaar geen last van gevoelige tandhalzen :o

Afbeelding

Tammo drinkt vaak uit de vijver dus we maken een wak zodat hij ook bij het water kan. Hij vindt het zo leuk om stukken ijs uit het water te snorkelen :) en er vervolgens mee te spelen. Net zo leuk als een bal hoor.
Lekker ding :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door