Hitam schreef:Het is behoorlijk herkenbaar en er staat heel duidelijk bij wat er in zit. Alle orgaansoorten (lever, nier, hart, milt, uier, pens, boekmaag, bloed) zijn zowel los als gemengd te krijgen. Er zijn 6 diersoorten. De mixen zijn soms in onze ogen wat vreemd van samenstelling maar je kunt alles los bestellen en vaak zowel fijn gemalen als grof gemalen als in stukken.
En als het compleet heet zijn er vitaminen en mineralen aan toegevoegd.
Ik denk dat je daar prima zelf van kan samenstellen, weliswaar wat meer gemalen dan mij lief is, maar dan moet je inderdaad weten wat je doet, of advies krijgen
En de kwaliteit zie je en ruik als je het in handen hebt. Niks grijzig, grauw of zuur.
Ik denk dat je een beetje door de rare mixjes heen moet kijken en zien dat je alles los kan krijgen wat je maar wilt.
Oké, via de zoekfunctie heb ik nu ook lever en nier gevonden. Dus ik neem dat terug

Maar wel weer uitsluitend van rund. Sowieso sodejus veel rund op die site, er zullen best zes soorten te vinden zijn maar hoeveel procent is rund? Daar kun je toch geen evenwichtig menu mee fabriceren?
En ja, sorry, maar ik kan die mixjes niet negeren want die vormen een groot deel van het aanbod. Ik zie dat voor de kat een mix met 30% lamspens wordt aangeraden(!) Voor de rest alleen zalm als dierlijk materiaal. Dat laxeert toch als een malle? Dat geef je toch geen kat? Doen ze dat allemaal daar in Duitsland?