Lazy Garfield schreef:Ik heb wel wat losgemaakt geloof ik met dit topic!!Misschien heb jij wel aandelen!

Moderator: Lizzy
Lazy Garfield schreef:Ik heb wel wat losgemaakt geloof ik met dit topic!!Misschien heb jij wel aandelen!
Hope schreef:Misschien heb jij wel aandelen!
Hope schreef:Misschien heb jij wel aandelen!
Lazy Garfield schreef:Ik heb wel wat losgemaakt geloof ik met dit topic!!Misschien kun je het ook weer vastmaken?
Martine-Tom schreef:Tja , jij bent actief op bp en hebt ook wel eens laten doorschemeren dat je het lang niet met alles eens bent.Op de hoofdpagina van Barfplaats staat niet 'in samenwerking met Kakocavi'. Dat is het verschil.
Nu ben je hier als fictief figuur, maar dan nog, dat doortrekkend zou je dan dus ook niet hier als actief lid rond moeten huppelen.
eelke schreef:Behalve dan dat 'barf' op zich geen product is. Dat maakt nodig een verschil denk ik.De producten die ze verkopen zijn gewoon producten.
ggg schreef:Zolang mensen niet het onderscheid willen of kunnen maken tussen hen en 'de meerderheid / grijze massa', dan is het dweilen met de kraan open.Ik heb je reacties in dit topic eens even allemaal gelezen, maar ik vraag me af of je zelf weet wat je bedoelt.
Lazy Garfield schreef:Heb nog eens even gekeken op de site, maar het enige spiervlees in stukken is paardevlees!!Nee hoor, ik bestel er ook altijd erg mooi rundvlees in stukken. http://vriesvoer.nl/nl/hondenvoer-barf- ... 63-31.html
Lazy Garfield schreef:Ik heb je reacties in dit topic eens even allemaal gelezen, maar ik vraag me af of je zelf weet wat je bedoelt.Ik snap er ook niets van, kan dit inderdaad aub stoppen hier.
Ik snap er helemaal niks van!
Daarbij vervuil je dit topic ongelooflijk en heb daar melding van gemaakt!
Diego schreef:Nee hoor, ik bestel er ook altijd erg mooi rundvlees in stukken. http://vriesvoer.nl/nl/hondenvoer-barf- ... 63-31.html
Zijn beste redelijk grote stukken ( lijkt trouwens niet zo op de afbeelding)
ggg schreef:Je kan als bekend persoon een welbepaald product promoten en dan is het duidelijk dat je enkel dat product 'een warm hart toedraagt'.Voor de laatste keer, het product is barf/versvoeren/kvv en dat draagt ze een warm hart toe.
En je kan ook als bekend persoon een hele website promoten.
Maar niet beide tegelijk.
ggg schreef:Je kan als bekend persoon een welbepaald product promoten en dan is het duidelijk dat je enkel dat product 'een warm hart toedraagt'.Tannetje promoot geen van beide. Tannetje promoot enkel het voeren van vers vlees van goede kwaliteit. Dat blijkt maar moeilijk door te dringen.
En je kan ook als bekend persoon een hele website promoten.
Maar niet beide tegelijk.