Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Dank dank dank :-* :-* :-*

Nou, vandaag staat ze op 10.4. Ze stijgt dus prima door, alleen was het (zoals verwacht) vandaag niet het goede moment voor inseminatie. Dat zal of morgen of overmorgen zijn. Morgen weer progesteron prikken.

Vandaag heeft ze wel inwendig onderzoek gehad. Ook het inwendig onderzoek gaf aan dat ze er klaar voor aan het raken is. Mooi gerimpeld van binnen maar nog iets teveel bloed. Maar, we gaan de goede kant op!
Door eelke
Misschien heb je het eerder al geschreven hoor, maar heb je nog gevraagd wat ze nu bedoelden met die opmerking over krap van binnen? Je kunt ook gewoon met 'ja' beantwoorden hoor, dan zoek ik even terug ;)
Lizzy schreef:Dank dank dank :-* :-* :-*

Nou, vandaag staat ze op 10.4. Ze stijgt dus prima door, alleen was het (zoals verwacht) vandaag niet het goede moment voor inseminatie. Dat zal of morgen of overmorgen zijn. Morgen weer progesteron prikken.

Vandaag heeft ze wel inwendig onderzoek gehad. Ook het inwendig onderzoek gaf aan dat ze er klaar voor aan het raken is. Mooi gerimpeld van binnen maar nog iets teveel bloed. Maar, we gaan de goede kant op!
Gaat goed :cool: Voor het eind van de week de voetjes ontspannen op tafel :cool: :biggrin2:
Door Lizzy
eelke schreef:Misschien heb je het eerder al geschreven hoor, maar heb je nog gevraagd wat ze nu bedoelden met die opmerking over krap van binnen? Je kunt ook gewoon met 'ja' beantwoorden hoor, dan zoek ik even terug ;)
Nee, ik heb daar nog niet over geschreven :-*

Ik ben er wel over begonnen vandaag. Ze hebben vandaag met de scope gekeken. En daarmee kunnen ze niet 100% goed bepalen of ze werkelijk nauw is of niet, omdat de buis van de scope wel dunner is dan de piemel van een hond. Wat deze dierenarts zei is dat de scope er meer dan soepel en makkelijk in ging en ze kon de scope ook heel makkelijk alle kanten op kon bewegen in de vagina (en dan kijken ze niet alleen naar het begin en eind van de vagina maar vooral ook naar de wanden, dus opzij). Zij verwacht niet dat zij te nauw zou zijn voor een natuurlijke dekking maar dat als ik dat zeker wil weten, moest zij een manueel inwendig onderzoek doen. Dit is sowieso een onprettig onderzoek en zij vroeg zich dan ook af of we dat in dit stadium moesten doen te meer daar zij geen reden had om aan te nemen dat ze te nauw zou zijn. Omdat ze nog geïnsemineerd moet worden, vonden we allemaal dat we nu geen pijnlijke toestanden moesten hebben aan d'r doos. Morgen of overmorgen, voor de inseminatie, overleggen we weer even.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door