Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Haha. Hahahaha. Ik dacht, eens kijken hoe duur een quooker is. Want wel lekker handig, meteen thee ipv waterkoker aanzetten, terug gaan zitten, en weer gaan opstaan om je water te pakken.

1000,-! Haha.

No way. Ik geef m'n waterkoker straks wel even een lief aaitje.
Door -Annemarie-
hannabelgje schreef:Vroeg opgestaan op mijn vrije dag op mijn moeder naar het ziekenhuis te brengen. Ze krijgt vandaag een nieuwe knie. Wordt een dagje wachten en hangen. Tijdens de operatie zelf rijd ik naar huis om Zoë uit te laten. Anders is ze erg lang alleen vandaag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
En, hoe is het gegaan? Meneer was al weer heel snel terug op zaal en mocht zelf bellen en appen.
Sterkte voor je mams, nu en straks met de revalidatie. :)
Door -Annemarie-
eelke schreef:Haha. Hahahaha. Ik dacht, eens kijken hoe duur een quooker is. Want wel lekker handig, meteen thee ipv waterkoker aanzetten, terug gaan zitten, en weer gaan opstaan om je water te pakken.

1000,-! Haha.

Is wel veel beter voor de beweging. :biggrin2:

Ik heb er ook de meerwaarde nog niet van ingezien. :-\
Door MillyMol
eelke schreef:Haha. Hahahaha. Ik dacht, eens kijken hoe duur een quooker is. Want wel lekker handig, meteen thee ipv waterkoker aanzetten, terug gaan zitten, en weer gaan opstaan om je water te pakken.

1000,-! Haha.

Mijn waterkoker is met pensioen in de kast omdat ik bij de plaatsing van de nieuwe keuken wel een quooker heb laten installeren. Heeeeel blij mee. Koppie thee? Hup, water, theezakje en klaar. Aardappels en groenten koken? Kokend water erop en op het gas. Scheelt zomaar een paar minuten. Pasta koken? Kokend water in pan, op het gas zetten, pasta erin en klaar is kees, eh, pasta.
Door Cathelijn

1000,-! Haha.

Ja dat heb ik ook ooit gedaan... en toen eens gerekend hoeveel waterkokers ik daar voor kon kopen :biggrin2:
Door eelke
MillyMol schreef:Mijn waterkoker is met pensioen in de kast omdat ik bij de plaatsing van de nieuwe keuken wel een quooker heb laten installeren. Heeeeel blij mee. Koppie thee? Hup, water, theezakje en klaar. Aardappels en groenten koken? Kokend water erop en op het gas. Scheelt zomaar een paar minuten. Pasta koken? Kokend water in pan, op het gas zetten, pasta erin en klaar is kees, eh, pasta.
Ja ik snap het voordeel zeker wel! Maar jee, 1000,-!! Misschien valt dat niet zo op als je een hele nieuwe keuken koopt, of krijg je dan korting ofzo, maar zo los! Zo duur was mijn keuken zelf niet eens :P
Door MillyMol
eelke schreef:Ja ik snap het voordeel zeker wel! Maar jee, 1000,-!! Misschien valt dat niet zo op als je een hele nieuwe keuken koopt, of krijg je dan korting ofzo, maar zo los! Zo duur was mijn keuken zelf niet eens :P
En dat snap ik dan ook wel weer. Het is nogal een investering inderdaad.
Door MillyMol
Zaterdag einde van de middag kwam Floris met het vlees, alles diepgevroren. Ik had een huis vol bezoek uit de UK over voor het weekend en het vroor, dus in de onverwarmde schuur gezet. Gisteren gecheckt: op de konijnenoren na alles nog steeds bevroren. Die in de droger gelegd. De verpakkingen met lage gewichten (reerib en rugfilets) al wel in de vriezer gelegd. Vanmorgen weer gecheckt: de fazantkarkassen waren half ontdooit dus die kon ik portioneren en weer invriezen. De rest nog stijf bevroren. Ik wil het echt portioneren voordat ik het in de vriezers doe, anders wordt het zo’n gedoe om eruit te halen voor de honden. Morgen maar weer eens kijken. Vannacht gaat het maar een beetje vriezen, dus hopelijk kan ik dan weer wat portioneren. Wel relaxt zo….
-Annemarie- schreef:
En, hoe is het gegaan? Meneer was al weer heel snel terug op zaal en mocht zelf bellen en appen.
Is goed gegaan. Vandaag voelde ze zich niet zo lekker. Maar ze is wel al even uit bed geweest.
-Annemarie- schreef:

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Els&Flow
Vandaag hebben we samen met de dierenarts een oudere meneer uit de buurt ontzettend gelukkig gemaakt en een herplaatser uit Rusland ook. Die 2 bleken een gouden match te zijn, meneer heeft zijn oude beaucaron vlak voor de kerst moeten laten inslapen op 15 jarige leeftijd, zn vrouw overleed net na nieuwjaar en hij was zo ongelukkig.
De herplaatser (kruising beauceron- hovawart of ergens in die richting) zat in een gezin hier in de buurt waar hij niet goed op zn plek zat, gezin zag het niet zitten want geen tijd, druk, je kent het wel. De hond is na de kennismakingswandeling direct met meneer mee gegaan, check up bij de da gedaan en meneer haalde gelijk een anti ontsnappingstuig, rollijn, leren halsband met tag, chip op naam overgezet.. Ik heb zelden iemand zo van oor tot oor zien lachen, hond is niet bij hem weg te krijgen en helemaal relaxed en blij. Zo fijn als een plannetje lukt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door