Ik vind het heel moeilijk om een nieuwe diersoort te kiezen. Misschien heeft iemand een idee?
Hij kan niet tegen:
Rund
Konijn (haas?)
Kip
Granen, dus liever geen pens in de KVV.
Hij kan wel tegen:
Lam
Geit
Eend Dit is de 3e toegevoegde diersoort, ik ben er praktisch zeker van dat dit goed gaat
Ik heb hem een paar keer hert gegeven, maar heb hier mijn twijfels over.
Bandit reageert nooit direct. Ik geef hem dan een aantal dagen de nieuwe diersoort en kijk of zijn jeuk toeneemt. Dan weer terug op lam en geit om 'tot rust te komen' en daarna probeer ik het weer een aantal dagen.
Ik wil hem niet te lang op 1 diersoort zetten, omdat hij al zo'n tijd te weinig diersoorten krijgt. In het begin voegde ik die poeder toe, maar ben daarmee gestopt omdat ik vermoed dat hij ook daar jeuk van krijgt.

Ik ben erg tevreden over Alroda.
Zij hebben bv ook enkelvoudige mix van fazant, kalkoen en duif.
De kip-'allergie' is via die haren-test geconstateerd, dus misschien niet 100% zeker? In hoeverre lijkt het eiwit van kip op die van fazant en kalkoen? Anders zou ik die kunnen proberen? Maar die worden geschoten toch?
Ik vind het kiezen zo moeilijk.
I.v.m. vervoersproblemen, moet ik ook nog een merk KVV hebben dat thuisbezorgt en enkelvoudige mix maakt zonder premix en pens.
Van Naturis zou ik kangoeroe en paard kunnen proberen (heeft de dierenwinkel hier), maar ik weet niet of dit wel een (heel) goed merk is. Bovendien zijn dit erg magere diersoorten en Bandit beweegt erg veel. Hij moet er dan erg veel van eten. (ik moet ook op mijn uitgaven letten

Heeft iemand ideeen of tips voor mij?