Kim_S schreef:Er zijn ook bitterballen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef:want je bent het met Trump eens?Omdat ik die reacties van die kant triest vind, wat het ook echt is, geeft jou het idee dat ik het met hem eens ben?
Ik heb niet gekeken omdat ik toch al weet dat ik me ga ergeren en ik kan er toch niets aan veranderen hij zit nou eenmaal op die plek.
Kuikuhnek schreef:Omdat ik die reacties van die kant triest vind, wat het ook echt is, geeft jou het idee dat ik het met hem eens ben?Ik ben absoluut geen trump fan, maar ik vind het ook wel vreemd dat er nu zoveel gedemonstreerd wordt. Hij is democratisch gekozen, of mensen dat nu leuk vinden, of niet. Dus pak je verlies en laat die man eerst eens zien of hij echt bijt of alleen blaft.
En als ik dan ja zeg, wat zou je daar van vinden?
Ik ben voor democratie. Hij is democratisch gekozen of we dat nu leuk vinden of niet.
Straks met Wilders zal dit niet anders zijn.
Ik respecteer iedereen zijn mening maar ik vind het jammer dat er dan direct weer zaken gesloopt moeten worden.
Maar dat is hier in Nederland helaas niet anders wat diezelfde groep, althans de beweging waar zij voor staan, is hier ook aardig aanwezig.
Ik ben door mijn werk veelvuldig met deze groep in aanraking gekomen en weet wat zijn doen. Dat zijn hele enge dingen. Vooral naar dieren.
Wat mij wel opvalt is dat veel mensen struikelen over een aantal uitspraken van hem. Waarvan er een aantal ook knap belachelijk zijn. Maar het terugsturen van illegale Mexicanen bv, om er maar een te pakken, daar vallen veel mensen over en komt dik in de media.
Het grappige is dat dit momenteel in Engeland ook gebeurt en ook met Nederlanders die daar al jaren wonen.
Maar dat hoor je amper in de media.
Ik wil hiermee zeggen dat wij als volkje ook heel makkelijk te sturen zijn door wat wij te zien krijgen in de media.
Ik doe daar niet aan mee.
Ben ik het eens met alles wat hij zegt? Zeker niet, maar ik denk dat een frisse wind daar zeker geen kwaad kan.
Kuikuhnek schreef:Omdat ik die reacties van die kant triest vind, wat het ook echt is, geeft jou het idee dat ik het met hem eens ben?
En als ik dan ja zeg, wat zou je daar van vinden?
Ik zou het dan niet met je eens zijn. Maar iedereen heeft recht op zijn mening ook jij. Alleen omdat jij die reacties triest vindt wil dat niet zeggen dat het ook triest is. Ik bedoel wie bepaald er wat triest is?
Ik ben voor democratie. Hij is democratisch gekozen of we dat nu leuk vinden of niet.
Straks met Wilders zal dit niet anders zijn.
Ik respecteer iedereen zijn mening maar ik vind het jammer dat er dan direct weer zaken gesloopt moeten worden.
Welke zaken moeten gesloopt worden? En inderdaad hij is democratisch gekozen en inderdaad ik vind dat niet leuk.
Maar dat is hier in Nederland helaas niet anders wat diezelfde groep, althans de beweging waar zij voor staan, is hier ook aardig aanwezig.
Ik ben door mijn werk veelvuldig met deze groep in aanraking gekomen en weet wat zijn doen. Dat zijn hele enge dingen. Vooral naar dieren.
Welke groep? Of moet ik automatisch snappen over welke groep je het hebt?
Wat mij wel opvalt is dat veel mensen struikelen over een aantal uitspraken van hem. Waarvan er een aantal ook knap belachelijk zijn. Maar het terugsturen van illegale Mexicanen bv, om er maar een te pakken, daar vallen veel mensen over en komt dik in de media.
Het grappige is dat dit momenteel in Engeland ook gebeurt en ook met Nederlanders die daar al jaren wonen.
Maar dat hoor je amper in de media.
Ik wil hiermee zeggen dat wij als volkje ook heel makkelijk te sturen zijn door wat wij te zien krijgen in de media.
Ik doe daar niet aan mee.
Ben ik het eens met alles wat hij zegt? Zeker niet, maar ik denk dat een frisse wind daar zeker geen kwaad kan.
Engeland is ook behoorlijk de weg kwijt wat mij betreft maar ook daar geldt als dat is wat men wil en voor stemt, dan is dat wat men krijgt. Tijd zal leren of de zogenaamde frisse wind nou zoveel problemen oplost, het zou heel mooi zijn
Hope schreef:Ik ben absoluut geen trump fan, maar ik vind het ook wel vreemd dat er nu zoveel gedemonstreerd wordt. Hij is democratisch gekozen, of mensen dat nu leuk vinden, of niet. Dus pak je verlies en laat die man eerst eens zien of hij echt bijt of alleen blaft.Ik denk dat dat een groep mensen is die per definitie uit is om te rellen. Staat los van een hele grote groep die het niet met de keuze eens is en dat niet op zo'n gewelddadige manier uit. Helaas krijgen de rellen onnodig veel aandacht.
Ik ben ook geen fan van dingen slopen. Als je heel hard staat te roepen dat Trump niet deugd en je gooit ondertussen een autoraam stuk vind ik dat een tamelijk belachelijk beeld.
Siberienne schreef:Niet helemaal nee, maar mensen die al jaren in Engeland wonen moeten mogelijk het land uit. En die zitten daar niet eens illegaal. Engeland heeft het niet zo op immigranten die daar komen werken. Daar willen de regels strenger voor gaan maken. Allemaal,zaken die je amper hoort.
En de Mexicanen vergelijken met de Nederlanders in UK ivm Brexit vind ik wel heel erg appels met peren vergelijken. Volgens mij zijn die situaties niet echt vergelijkbaar. Volgens mij zegt Theresa May toch niet specifiek dat die domme kaaskoppen het land uit moeten
Kuikuhnek schreef:Maar even los van Trump, ik vind het wel een mooi spektakel om te zien.
Geweldig, lekker over de top.
Zoals ze dan zeggen, only in America.
Kuikuhnek schreef:Niet helemaal nee, maar mensen die al jaren in Engeland wonen moeten mogelijk het land uit. En die zitten daar niet eens illegaal. Engeland heeft het niet zo op immigranten die daar komen werken. Daar willen de regels strenger voor gaan maken. Allemaal,zaken die je amper hoort.
Aprilsnow schreef:Ik denk dat dat een groep mensen is die per definitie uit is om te rellen. Staat los van een hele grote groep die het niet met de keuze eens is en dat niet op zo'n gewelddadige manier uit. Helaas krijgen de rellen onnodig veel aandacht.Ja, ik vraag me af in hoeverre sommige nieuwszenders gewoon heel graag een "Trump is nog niet aan de macht of het is al een puinhoop" beeld van willen maken. Met name de NOS lijkt hier erg goed in, in mijn ogen.
Verder ben ik ook inderdaad van mening dat het een feit is. Deal with it en hoop dat er in 4 jaar tijd niet zo'n shit gerealiseerd wordt dat het onomkeerbaar is. Helaas is het land nog meer verdeeld dan het ooit was en ik denk niet dat Trump in staat is die verdeeldheid te verminderen.
Kuikuhnek schreef:Precies wat ik bedoel. Want hij heeft het over alle illegalen maar er wordt 1 groep uitgelicht.Tuurlijk, maar dat gaat 2 kanten op natuurlijk. Dat vinden voorstanders, maar ook tegenstanders.
En juist dat vinden mensen wel verwerpelijk maar wat er in Engeland gebeurd niet.
Als je er over nadenkt best raar.
Maar was gewoon iets wat mij opviel. Niks meer niks minder.
De media heeft een hele grote lepel in de pap. Met alles overigens.