Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef:Weinig visie, veel loze beloften. Meneer Trump heeft 70 jaar lang alleen voor zichzelf en zijn familie de schaapjes op het droge gehaald; ik geloof niet dat hij het land gaat teruggeven aan de mensen. Helemaal niet gezien de batterij miljardairs waarmee hij zich omringd heeft. Geen van hen kent de noden van het volk, allemaal hebben ze buiten Amerika geshopt als het hun bedrijf financieel zo beter uitkwam. Ik vrees het ergste.
Kuikuhnek schreef:Ik vind vooral de reacties van de linkse kant te triest voor woorden.want je bent het met Trump eens?
Kim_S schreef:Ik ben onder mijn steen gekropen. Blijf gewoon ontkennen zo lang het kan
Ook in Nederland moet de macht terug naar de mensen in het land. Het Nederlandse volk weer aan de macht!Alsof het hier een of andere bananenrepubliek is! We hebben al ruim 150 jaar een democratie, waarvan bijna 100 jaar met stemrecht voor "het volk"
Mieke L. schreef:Het Nederlandse volk? Valt mijn man Surinamer van geboorte daaronder? Of mijn Engelse zwager. En mijn kinderen die natuurlijk ook een ander kleurtje hebben vast niet?Gezellig. Ik ben van Duitschen bloet
Ikzelf heb niet zo'n hoge pet op van de gemiddelde mening van het ''Nederlandse volk" Weet je wat ik kruip heerlijk onder die steen!
Kim_S schreef:Gezellig. Ik ben van Duitschen bloet
Mieke L. schreef:Lekker internationaal onder die steen! Gezellig hoorEr zijn ook bitterballen