Het heeft wel bewogen en om mij te plezieren gedaan alsof het (een droog!) speelgoedje wilde pakken

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Spikkelneus schreef:Dit is de nieuwste mode tijdens het eten: met je kont nog op de bank!
Spikkelneus schreef:Dit is de nieuwste mode tijdens het eten: met je kont nog op de bank!En er zit geen restje voor later onder de kont
smulpaap schreef:En er zit geen restje voor later onder de kontDat is niet te hopen
pike schreef:Dat is niet te hopenhet is maar een stille hint hoor
smulpaap schreef:het is maar een stille hint hoor![]()
Er heeft hier eens iemand op de bank zitten te broeden , op een konijnenkop
smulpaap schreef:het is maar een stille hint hoorOh bah! Hoe lang duurde het voordat je dat doorhad?![]()
Er heeft hier eens iemand op de bank zitten te broeden , op een konijnenkop
Spikkelneus schreef:Oh bah! Hoe lang duurde het voordat je dat doorhad?Voor de dame in kwestie helaas snel (Tessa )
Kaela schreef:Oscar mocht rennen en spelen in de tuin van een lieve BP-er. Ik heb maar een portretje geschoten, iets met smetvrees, nat gras en nat speelgoedKnappe en lieve Oscar![]()
Het heeft wel bewogen en om mij te plezieren gedaan alsof het (een droog!) speelgoedje wilde pakken
constance.blokzijl schreef:Mijn man moest me ophalen bij de garage, en deed dat zo;
pike schreef:Nou heb ik het hem gevraagd, en op de hoek heeft hij haar pas op de stoel gezet, ze zat op de achterbank. Dit was om mij te laten lachen en dat was geluktAls dat mijn man was geweest dan had hij van mij toch wel de wind van voren gekregen.
constance.blokzijl schreef:Mijn man moest me ophalen bij de garage, en deed dat zo;Zo wil ik ook wel opgehaald worden