Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Oscar mocht rennen en spelen in de tuin van een lieve BP-er. Ik heb maar een portretje geschoten, iets met smetvrees, nat gras en nat speelgoed ::)

Afbeelding

Afbeelding

Het heeft wel bewogen en om mij te plezieren gedaan alsof het (een droog!) speelgoedje wilde pakken

Afbeelding

Afbeelding
Door pike
Spikkelneus schreef:Dit is de nieuwste mode tijdens het eten: met je kont nog op de bank!

Afbeelding
:biggrin2: :biggrin2: zoiets zou Duc ook doen, maar zijn bak krijgt hij altijd buiten dus dat gaat hem niet lukken.
Door Spikkelneus
smulpaap schreef:het is maar een stille hint hoor :biggrin2:
Er heeft hier eens iemand op de bank zitten te broeden , op een konijnenkop
Oh bah! Hoe lang duurde het voordat je dat doorhad?
Door smulpaap
Spikkelneus schreef:Oh bah! Hoe lang duurde het voordat je dat doorhad?
Voor de dame in kwestie helaas snel (Tessa ) :biggrin2:
Ze had uit Milo zijn etensbak een kop gejat , Milo was een stuk ouder en at langzamer dan Tessa
Dus ik had gelijk zo iets van Milo kan die kop nooit nu al op hebben gegeten
De freule was er dus mee naar binnen gegaan , en was op de bank gesprongen
De konijnenkop onder haar kont , en ja , ze zat nogal vreemd op de bank :biggrin2:
Door - pien -
Kaela schreef:Oscar mocht rennen en spelen in de tuin van een lieve BP-er. Ik heb maar een portretje geschoten, iets met smetvrees, nat gras en nat speelgoed ::)

Afbeelding

Afbeelding

Het heeft wel bewogen en om mij te plezieren gedaan alsof het (een droog!) speelgoedje wilde pakken

Afbeelding

Afbeelding
Knappe en lieve Oscar :smitten:
Door pike
constance.blokzijl schreef:Mijn man moest me ophalen bij de garage, en deed dat zo;
:-X Als dat mijn man was geweest dan had hij van mij toch wel de wind van voren gekregen.
pike schreef: :-X Als dat mijn man was geweest dan had hij van mij toch wel de wind van voren gekregen.
Nou heb ik het hem gevraagd, en op de hoek heeft hij haar pas op de stoel gezet, ze zat op de achterbank. Dit was om mij te laten lachen en dat was gelukt Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door