Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
Siberienne schreef:Verkeerd getimed en voor de tweede keer vandaag doorweekt geraakt >:( wat een smerige koude hoosbuien

Wij willen trouwens wel een flink pak sneeuw - sorry :D maar wij willen ski-joren! ;) ;)

Liever sneeuw dan ijzel en/of regen, mist het genoeg is om echt wat te kunnen dan dus....
Ik gooi het met dr sneeuwschep jouw kant op!
Door Hope
Lil schreef:Ik gooi het met dr sneeuwschep jouw kant op!
Ik weet het beter gemaakt, je mag het komen halen! ;D
Door Siberienne
Hope schreef:Ik weet het beter gemaakt, je mag het komen halen! ;D

Deal! Ik laat S2 de kar wel trekken naar huis! :) :biggrin2:
Door Els&Flow
Hier is het niet zo feestelijk. Natte sneeuw, hele hoge waterstanden, storm en het ergste moet nog aan land komen. Dat word rond half 4 verwacht volgens de huidige voorspellingen en dan is het ook weer hoog water. We wachten maar rustig af.
Door Eef+Stippels
Das balen :(
Hier is het weer hartstikke rustig. Alleen een pak sneeuw van ca 12 cm.
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat de lente eraan kwam...
Door Kaio
Nou d'r is me toch een pak sneeuw gevallen vannacht ::) weł 0,00000001 mm of zo :biggrin2:
Net sneeuwde het nu is het meer regenmiezer weer.
Wel guur buiten
Door Hope
Gadverdamme wat een zeikweer. Nog steeds natte sneeuw. Na de zware regenbuien van vannacht is alles hier weer drijf en drijfnat, zelfs de drainage van de buitenbak kan het niet aan. Maar het is nog wel groen overal, dus wat dat betreft mogen we niet klagen.
Er staat wel een hele koude wind.
Door -Annemarie-
Er is hier een cm of vijf gevallen. Mooi wit! :)
Het is wel zware papsneeuw, en nu flink aan het dooien. Het zonnetje komt er voorzichtig door.
Reed naar het bos door de sneeuw en dat was best te doen, in m'n koekblikje met winterbanden. :biggrin2:
De sneeuwschuivers en strooiwagens maken overuren.

De wind is idd best koud. Ik wilde langs de bosrand lopen maar ben toch maar snel afgeslagen, het bos in. Dat was ook naar want alle natte sneeuw viel in grote plakkaten van de takken af. :P
Door Too
Het moet er toch maar van komen.... zodra ik besluit de deur uit te gaan begint te weer te sneeuwen
Er ligt een gezellig laagje vermoedelijk wel wat papperig , fietspad ziet er mooi schoon uit..kortom : tijd om te gaan.
Door Angelique
Eef+doggies schreef:Das balen :(
Hier is het weer hartstikke rustig. Alleen een pak sneeuw van ca 12 cm.
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat de lente eraan kwam...
Want die arriveert meestal begin januari :biggrin2:

Hier is het nu prachtig, strak blauwe lucht, windstil en alles wit. Licht smeltend, dus wel her en der wat prut.

Jan vindt het maar zozo :biggrin2:

Afbeelding
Door Cathelijn
Het was raar vanochtend: bij mij thuis een dun laagje slush, mocht geen naam hebben en van Nistelrode richting Oss zie ik steeds meer sneeuw.
Ik denk dat het thuis nu helemaal weg is, en hier kijk ik nog op een aardig laagje sneeuw (en dat binnen nog geen 20km).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door