Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Angelique schreef:Méé''en....je koopt autobanden, laat die bij een "partner" afleveren die ze er dan ook onder zet. Goed geregeld zou je denken.

Heb ik net een boze meneer aan de lijn, hoe ik het in mijn hoofd had gehaald zijn adres op te geven om daar banden af te leveren...uhhhhh, goed uitgelegd hoe het werkte, maar meneer kende dat hele bedrijf niet waar ik de banden gekocht heb. Goed, hij legde wel banden onder auto's, dus een afspraak gemaakt voor a.s. vrijdag.

Kijk ik net op de DPD-site........zijn de banden 80km verderop ergens afgeleverd. (&^(*&(^%(*&^&)^&) Nou snap ik ook die boze meneer.

Iemand heeft iets op te lossen. ::)
Hier is niks geleverd gelukkig :biggrin2:
Door Kim_S
Angelique schreef:Dat was beter geweest, had ik iig geweten waar ze zijn :biggrin2:

Blöde Deutschers :biggrin2:
Wij kunnen ook nog wel nieuwe winterbandjes gebruiken :biggrin2:

Ja die Duitsers... Je went eraan laten we maar zeggen ::)
Door Angelique
Kim_S schreef:Wij kunnen ook nog wel nieuwe winterbandjes gebruiken :biggrin2:

Ja die Duitsers... Je went eraan laten we maar zeggen ::)
Ben bang dat ze iets te groot waren :biggrin2:

Leuk zo'n tierende Nachbarn aan de foon :biggrin2:
Door Els&Flow
Flow staat voor de deur bij de da te blaffen dat ze er in wil, assistente doet open. Flow springt bij de da op schoot, geeft een kus, krijgt een koekje en wandelt weer naar buiten..
Ik heb echt een maffe hond.
Door Kim_S
eelke schreef:Ik had Joep buiten gelaten en was m toen vergeten :o die gaat ook niet even blaffen ofzo hè. Helemaal koude oortjes, gossie.
Noujaaaaaaa :o

Oepsefloeps, komt je bij Atzeflatzefloeps wonen?
Door eelke
Kim_S schreef:Noujaaaaaaa :o

Oepsefloeps, komt je bij Atzeflatzefloeps wonen?
Hij mag de grens niet over :'(
Arm Floepje. Ik denk dat hij Gijs nu sowieso wel miste ::) die had al lang staan brullen.
Door Kim_S
eelke schreef:Hij mag de grens niet over :'(
Arm Floepje. Ik denk dat hij Gijs nu sowieso wel miste ::) die had al lang staan brullen.
Ach gos, ook al niet ingeënt... :'(
Iedereen mist Gijs :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door