Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Eef+doggies schreef:Dat is verschrikkelijk ;D

Ik heb 3 dagen terug een magic mop besteld en erachteraan gemaild dat er geen betaalgegevens in de bestelbevestiging staan, maar heb nog niets terug gehoord :-\
Ik heb hem vandaag besteld en ik heb die gegevens wel in de bevestiging staan. Wil je ze per pb?
Door Eef+Stippels
Hope schreef:Ik heb hem vandaag besteld en ik heb die gegevens wel in de bevestiging staan. Wil je ze per pb?
Ja dankjewel :)
Ik begin het vertrouwen in dat bedrijf een beetje te verliezen... Als ze niet reageren, sturen ze dan de dweil wel op als ik betaald heb?...
Door Hope
Eef+doggies schreef:Ja dankjewel :)
Ik begin het vertrouwen in dat bedrijf een beetje te verliezen... Als ze niet reageren, sturen ze dan de dweil wel op als ik betaald heb?...

Ja, dat zou ik ook hebben. Maar ik ga je een pb sturen en dan kan je altijd nog bedenken wat je ermee gaat doen. Misschien zijn ze telefonisch te bereiken?
Door Els&Flow
Eef+doggies schreef:Ja dankjewel :)
Communicatie is niet hun sterkste kant. ik had wel betaald maar hoorde een poosje niks. Aangezien ik vrij ongeduldig kan zijn heb ik toen gebeld met het bedrijf en kreeg toen te horen dat de mop onderweg maar dat ze wat vertraging hadden gehad. Mail dan even, of bel even denk ik dan.. Gedlud is een schone zaak. Haha letterlijk.
Door Eef+Stippels
Els&Flow schreef:Communicatie is niet hun sterkste kant. ik had wel betaald maar hoorde een poosje niks. Aangezien ik vrij ongeduldig kan zijn heb ik toen gebeld met het bedrijf en kreeg toen te horen dat de mop onderweg maar dat ze wat vertraging hadden gehad. Mail dan even, of bel even denk ik dan.. Gedlud is een schone zaak. Haha letterlijk.
;D ;D Als we lang op de dweil moeten wachten wordt de zaak er niet schoner op :cool:
Door constance.blokzijl
Is Harry eindelijk, na 4 weken, van zijn oorontsteking af, hoest hij sinds gisteravond als een zeehond.... lijkt dus dat hij kennelhoest heeft
Nu valt het meestal mee bij een jonge hond, maar bij ons geeft het toch kriebels omdat Brutus dat exact een jaar geleden dus ook kennelhoest kreeg met alle gevolgen erna....
Door Fenixjuh
Die heb ik ook gehad, bij mij viel het met 4 weken mee :o
VL begint nu ietsje minder te hoesten (en die had het, net als ik, al 2weken voor de kerst...)
Door Kim_S
Lig al een week lang overdag de hele dag op de bank. Ik eet extra gezond, probeer echt helemaal niks te doen en braaf uit te zieken. Doe ik nooit, maar ja, ik denk verstandig te worden :P

Na 4 dagen hoesten vanuit mijn tenen ging het wat beter, maar sinds gisteren zit ineens mijn neus potdicht en heb ik keelpijn. En ik hoest dus nog steeds. Beetje omgekeerde wereld ::)

Ben er wel klaar mee, maar mijn lijf blijkbaar nog niet >:(
Door constance.blokzijl
Kim_S schreef:Ik heb ook kennelhoest. Al een week >:(
Aaah arme puppy..... Afbeelding Beterschap Kimmetje!
Ik hoop dat jij beter klinkt als mijn buurman van 2 huizen verderop, die rochelt ondertussen zo hard en smerig (om 4 uur in de nacht) dat ik er wakker van wordt!
Door Kim_S
Ik zou willen dat ik rochelde. Het zit muurvast, moet vanuit mijn tenen komen :-\
Door dinky89
Pfff was zo blij dat vl playstation beneden had staan in zijn gamekamer en hij sinds verhuizing niet meer in woonkamer stond. Heeft hij hem vanmiddag terwijl ik aan het werk was boven in de woonkamer neergezet omdat daar mooiere tv staat >:(
Oftewel geen mogelijkheid om nu gedachteloos tv te kijken omdat hij aan het gamen is >:(
Denk je hem ook tegemoet te komen dat hij de oude tv voor gamekamer mocht gebruiken :-X Maar nee, zo'n 90 cm is natuurlijk te klein........
Hele humeur is erdoor verpest want nu is het gemopper weer terug in de woonkamer ipv in zijn 'mancave' :-X
Door Fioon
dinky89 schreef:Pfff was zo blij dat vl playstation beneden had staan in zijn gamekamer en hij sinds verhuizing niet meer in woonkamer stond. Heeft hij hem vanmiddag terwijl ik aan het werk was boven in de woonkamer neergezet omdat daar mooiere tv staat >:(
Oftewel geen mogelijkheid om nu gedachteloos tv te kijken omdat hij aan het gamen is >:(
Denk je hem ook tegemoet te komen dat hij de oude tv voor gamekamer mocht gebruiken :-X Maar nee, zo'n 90 cm is natuurlijk te klein........
Hele humeur is erdoor verpest want nu is het gemopper weer terug in de woonkamer ipv in zijn 'mancave' :-X
Maak je toch voor jezelf een she-shed :D met giga tv?
Door Kim_S
Ik zou dreigen met eeuwige verbanning naar de mancave zonder eten, drinken, en vrouw :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door