Je overleeft het! Maar het is een zware weg

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Ik kon nog geen 3 woorden zeggen zonder in een hoestbui te vervallen, dus ik heb codeïne genomen, kon de rest van de familie ook wat slapen. Ik begon met een hele hardnekkige kriebelhoest en die ging pas na een week over in een beetje productieve hoest. Maar toen had ik wel een rauwe strot van het hoesten. Ondanks tig flessen hoestdrank.![]()
Uhm, het zit muurvast allemaal, maar er is heel af en toe wel een "productieve hoest". En dan moet er juist geen codeine in toch?
Kaela schreef:Ik heb gewoon stemrust opgelegd gekregen van de huisartsIk vond het al zo rustig ineens!![]()
Das net zoiets als een vis een zwemverbod geven.... Totaal kansloos![]()
Maar oke, ik doe mijn best en doe:![]()
![]()
![]()
Kaela schreef:Ik heb gewoon stemrust opgelegd gekregen van de huisartsOh jee, dat is erg lastig ja! Misschien zo nu en dan eens fluisteren of anders toch maar uitschrijven.![]()
Das net zoiets als een vis een zwemverbod geven.... Totaal kansloos![]()
Maar oke, ik doe mijn best en doe:![]()
![]()
![]()
Hylos schreef:Dat zie je als consument meestal niet, dat de dieren achter de schermen op hun dood staan te wachten
Mijn klaag..
Gister eerste dag op onze andere vestiging gewerkt. Dat is een slachthuis.
Ik keek er al erg tegenop.. hoe hypocriet het ook is want ik eet gewoon vlees.
Viel me toch wel zwaar hoor. Al die koeien daar, wachtend op hun dood. Met hun vrolijk flapperende oortjes.![]()
Ik begrijp steeds beter dat mensen vegetarisch willen eten.
Hylos schreef:Oh jee, dat is erg lastig ja! Misschien zo nu en dan eens fluisteren of anders toch maar uitschrijven.Oei dat is wel confronterend ja. Dan wordt het nog veel tastbaarder als bij het uitbenen.![]()
Hoe dan ook, beterschap!
Mijn klaag..
Gister eerste dag op onze andere vestiging gewerkt. Dat is een slachthuis.
Ik keek er al erg tegenop.. hoe hypocriet het ook is want ik eet gewoon vlees.
Viel me toch wel zwaar hoor. Al die koeien daar, wachtend op hun dood. Met hun vrolijk flapperende oortjes.![]()
Ik begrijp steeds beter dat mensen vegetarisch willen eten.
Kim_S schreef:Ik vond het al zo rustig ineens!Mijn collega's vinden het bijzonder lollig![]()
Beterschap!
Kaela schreef:Mijn collega's vinden het bijzonder lolligen meneer vond het helemaal geen gek idee dat ie nu van alles kan zeggen zonder weerwoord....
Na 5 keer flink ziek te zijn geweest afgelopen jaar blijft het wel wat hangen. Ik voel me op zich prima, heb niet echt last van mijn keel. Maar blijf net wat hoesterig, moe enz. Die weerstand laat zich maar heel moeizaam weer op peil krijgen. Niets aan.