Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
eelke schreef:Gossie, al weer 3 weken zonder m'n pupje. Wat gaat dat toch snel. Brengt meteen een nieuw vraagstuk met zich mee; heeft Joep er toch meer last van dan we denken, of pikte hij regelmatig uit Gijs zijn voerbak? Hij is best wel afgevallen.... :-\ hij heeft niet meer beweging ofzo. Wel flink aan het verharen geweest.

Verder heb ik een nieuwe jas besteld, een tot op de knie jas. Als het goed is lekker warm. Afgeprijsd van 140 naar 70, dat zijn de betere deals toch? ?

Dat is een goeie deal ja :cool:

Het is wel kouder geweest de afgelopen weken, dus dat vraagt meer energie, verharen kan toch een teken van stress zijn ondanks dat hij niet stressie overkomt. Nieuw haar erop kweken kost ook energie en wat daarin gaat, gaat niet de speklaag in. Zolang Joep er happy bijloopt en goed eet zou ik het beperken tot misschien iets meer voeren mocht je dat nodig vinden.
Het hele gebeuren zal ook best een wissel op hem hebben getrokken, ook al ligt hij niet als een sneu poppetje in de hoek. Rot gezegd is het iets waar ook hij doorheen moet, het is niet anders.
Door Pauline
Eelke ik herken het wel. Joris lijkt er totaal geen last van te hebben dat Joep er niet meer is, maar hij is ook afgevallen. 600 gram, misschien niet veel, maar in zijn geval toch 5% van zijn lichaamsgewicht. En... Joris is ineens niet meer relaxt als hij bij onze vrienden, die regelmatig op J&J pasten als dat zo uitkwam. Hij heeft daar afgelopen vrijdagnacht het hele blok aan elkaar gegild, ondanks dat de man des huizes bij hem in de kamer is gaan liggen. En gisteravond terwijl ze beiden in de kamer zaten heeft hij lopen piepen totdat ik terug kwam. Thuis lijkt er niets aan de hand, maar Joris voelt zich dus bij anderen duidelijk minder zeker dan met Joep.
Door zurca
Ik heb de eerste paar weken ook geroepen dat Ziggy er weinig last van leek te hebben dat Tous er niet meer is. Inmiddels "piep" ik wel anders.
Met het overlijden van Tous is er ook een stukje van Ziggy "heen gegaan", een ander hondje is het en dat is erg moeilijk om te zien en nog moeilijker om er iets aan te doen :-\
Door koekje
Ja, wat Lique zegt.
Kan ook zijn dat hij 'gewoon' haart omdat het winter is (lange zomer gehad, niet op tijd zomerjas uitgedaan ofzo) en daardoor ook wat afvalt.

Ik had een enerverende dag. Op de bank in slaap gekukeld toen de kabouter op psz zat en ik eigenlijk moest stofzuigen, gewekt door de pakjespiet die een pakje kwam afleveren en op de bel drukte, precies toen ik weg moest. Daarna snel weg willen fietsen. Pffffft. Voorband helemaal lek. Snel opgepompt, de helft kunnen fietsen, weer plat. Toen kwam ik te laat, maar ze waren nog niet dicht.
Te voet met kabouter in het voorzitje naar de fietsenmaker. Ik kreeg gelukkig wel een leenfiets mee, maar met een lager stuur, dus ik moest breed fietsen en nu heb ik een zeer bekken.
Door eelke
Het verharen begon wel meteen die dinsdag, hij verhaart wel vaker bij spannende dingen. Het zal alles bij elkaar wel zijn denk ik. We houden m maar goed in de gaten.
Wat sneu dat jullie 'achterblijvers' zo van slag zijn :-*

Hier bleven beide keren twee honden achter. Volgens mij scheelt dat wel iets. Alleen zit Bella nu wel ontzettend aan Xindy geplakt. Vindt Xindy niet altijd fijn. Maar ja, Yindra was Bella's grote beschermende stoeivriendin...
Door eelke
Eef+doggies schreef:Wat sneu dat jullie 'achterblijvers' zo van slag zijn :-*

Hier bleven beide keren twee honden achter. Volgens mij scheelt dat wel iets. Alleen zit Bella nu wel ontzettend aan Xindy geplakt. Vindt Xindy niet altijd fijn. Maar ja, Yindra was Bella's grote beschermende stoeivriendin...
Ja dat scheelt denk ik wel iets. Maar om daar nu 3 honden voor te nemen... ;)
Voorlopig ook geen plannen voor een hond erbij, dus we moeten echt eerst maar eens kijken hoe hij het zo doet. Hij zit trouwens wel beter in zijn vacht, vind ik. Hij glanst!

Mijn nieuw bestelde jas komt waarschijnlijk morgen, jeuj! Als het goed is is hij heel warm en laat t nou net koud worden! Hopelijk klopt de maat nu wel, en staat er geen xs in de jas terwijl er l op het kaartje staat zoals bij mn vorige bestelling. Nou ja, daardoor wel 15% extra korting nu :D

Afbeelding
Drie honden is wel supergezellig :D
Maar ook wel een beetje onpraktisch.

Mooie jas!
Hopelijk is ie lekker warm!

Ik heb van de week een trekkingjas bij c&a in de opruiming gekocht. Niets bijzonders, maar met genoeg truien eronder is ie top :biggrin2:
Door eelke
Ja we hebben nu 3 honden 'in de familie' en dat is nu dus nog net te doen om daar allemaal tegelijk op te passen, wat dan ook wel weer handig is.

C&A heeft vaak ook wel prima jassen ja. Ik ben erg benieuwd naar deze, of ie ook echt zo lang is. En of ie past, altijd spannend, internetshoppen.
Ik heb vorig jaar een veel te grote mannen ski-jas gekocht bij de boerenbond voor 25,-, in de aanbieding. Mijn buurman van 77 heeft dezelfde ;D maar hij voelt als een paardendeken/wollen dekbed, ik vind het al lang prima, is mijn modder-bos-jas.
Dat is inderdaad wel handig met niet al te veel honden!

En wat zei de buurman toen hij zag dat jullie dezelfde jas hebben? ;D

Ik had mijn jas voor de zekerheid in 2 maten besteld :cool:
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op wo 11 jan 2017, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
Eef+doggies schreef:Dat is inderdaad wel handig met niet al te veel honden!

En wat zei de buurman toen hij zag dat jullie dezelfde jas hebben? ;D
Dat het een goede jas is :P
Bericht van de da: Xindy's titers zijn nog steeds goed :)
Ze heeft in 2011 haar laatste cocktail gehad en sindsdien is 1x parvo bijgezet omdat die te laag was.
Da kijkt nu of die Multi L van Uricam iets kan zijn voor haar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door