Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fenixjuh
Pffff... >:( >:(

Wie zei ook weer dat een huis kopen leuk was? Met heel veel drammen heb ik het voor elkaar gekregen dat we alles in 2016 hebben geregeld, donderdag 29-12 vroeg ik nog aan die meneer 'nu is alles compleet he' en alles was goed.....

Ondertussen al een keer langs geweest omdat ze de incasso van hypotheek op de verkeerde naam hadden, ze wilden nog een kopie van mijn contract en vandaag een leuk mailtje of we allebei een nieuwe werkgeversverklaring wilden opgeven (die van mij was maar tot 6 januari geldig en bij VL hadden ze een verouderd model gebruikt waar precies alles opstond, alleen dan in een andere volgorde) en of ik nog iets van mijn pensioen op wilde geven.... >:( >:( >:( :-X :-X :-X (tegen de tijd de hypotheek is afgelost, mag ik nog ruim 10 jaar werken voor pensioen..)

En over 6 dagen moet de financiering rond zijn stelletje *****
Door Eef+Stippels
Een huis kopen is helemaal niet leuk >:(
Wat een rompslomp. Gelukkig is het bij ons achter de rug.
Nu nog het oude huis verkopen. Staat nu 3,5 mnd te koop. Wel bezichtigingen, maar het wachten is op een bod :P
Door dinky89
Hypotheek regelen is absoluut niet leuk, zijn een stelletje mierenn**kers.
Hier werkgeversverklaring waarbij de adviseur hem blijkbaar had uitgeprint en opnieuw ingescand. Bleek de handtekening 'te zwart' ::)
Sterkte Fenixjuh!
Door Kim_S
Angelique schreef:Geen opgeluchter gevoel dan wanneer je bij de notaris de deur achter je dicht doet.
Ik kan werkelijk niet wachten. (Huis verkopen dan ipv kopen)
Maar toch wacht ik alweer 8,5 jaar, en waarschijnlijk nog langer...
Door Fenixjuh
Pffff... Was me het dagje wel, werkgever heeft zelfs ook al gebeld om te zeggen dat ze prutsers zijn en moeten opschieten met de hypotheek... ::) ::) :)

Bijna alles lijkt nu geregeld, nog 1 werkgeversverklaring die hopelijk snel via de post komt en dan hopelijk echt alles rond...

Ach arme Kim, al 8 jaar.. Pfff... Hopelijk trekt het bij jullie ook snel aan :duimen:
Door Lizetta
Fenixjuh schreef:Pffff... >:( >:(

Wie zei ook weer dat een huis kopen leuk was? Met heel veel drammen heb ik het voor elkaar gekregen dat we alles in 2016 hebben geregeld, donderdag 29-12 vroeg ik nog aan die meneer 'nu is alles compleet he' en alles was goed.....

Ondertussen al een keer langs geweest omdat ze de incasso van hypotheek op de verkeerde naam hadden, ze wilden nog een kopie van mijn contract en vandaag een leuk mailtje of we allebei een nieuwe werkgeversverklaring wilden opgeven (die van mij was maar tot 6 januari geldig en bij VL hadden ze een verouderd model gebruikt waar precies alles opstond, alleen dan in een andere volgorde) en of ik nog iets van mijn pensioen op wilde geven.... >:( >:( >:( :-X :-X :-X (tegen de tijd de hypotheek is afgelost, mag ik nog ruim 10 jaar werken voor pensioen..)

En over 6 dagen moet de financiering rond zijn stelletje *****
Al die papieren rompslomp is echt een hel... Bij mij klopte de verklaring niet, reden: ze wilden het per jaar (stond nergens) en op de verklaring stond het per maand. Daardoor zat er een verschil in van 6 cent (afronding). Wat was ik blij met mijn werkgever! Die had binnen 2 dagen een nieuwe opgestuurd!
En dan denk je klaar te zijn, moet er toch nóg ergens een handtekening bij of op, blijkt er een pagina te missen bij een hele stapel die je moest paraferen, blijkt een document niet door ons beiden ondertekend te moeten worden (terwijl we er 1 kregen en er 2 streepjes onder stonden).
Bij de notaris zitten en die laatste handtekening zetten is echt een verademing!
Wij zijn overigens 2 weken over onze termijn gegaan, maar hadden daarvoor een verklaring (dat van de papieren was namelijk een fout van bank+hypotheker). En bij een woning die nog niet af is, hebben ze wel 2 weken extra ;)
Door pike
Eef+doggies schreef:Een huis kopen is helemaal niet leuk >:(
Wat een rompslomp. Gelukkig is het bij ons achter de rug.
Nu nog het oude huis verkopen. Staat nu 3,5 mnd te koop. Wel bezichtigingen, maar het wachten is op een bod :P
Hier is gelukkig ook alles achter de rug. Wat een gedoe zeg.
Door Eef+Stippels
pike schreef:Hier is gelukkig ook alles achter de rug. Wat een gedoe zeg.
+1

Ik zit me af te vragen of we de gekleurde muren (met wat hondenpootjes :cool: ) wit moeten sauzen voor de verkoop....

Helemaal geen zin in, in het nieuwe huis is nog zoveel te doen.
Door Angelique
Eef+doggies schreef:+1

Ik zit me af te vragen of we de gekleurde muren (met wat hondenpootjes :cool: ) wit moeten sauzen voor de verkoop....

Ik zou het doen, al is het alleen maar om van die hondenpootjes af te zijn. Neutraal en fris is het 1ste vereiste.
Door Eef+Stippels
Angelique schreef:Ik zou het doen, al is het alleen maar om van die hondenpootjes af te zijn. Neutraal en fris is het 1ste vereiste.
Chips. Daar was ik al bang voor...
Door dinky89
Eef+doggies schreef:+1

Tja, lastig inschatten hoe erg het is. In mijn appartementje zat groenblauwe behang in de woonkamer met kattenkrabsporen en knalrode verf op behang in de slaapkamer. Maar wel op loopafstand van centrum groningen waar de markt redelijk overspannen is. Huis was daardoor redelijk vlot verkocht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door