Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Zeker hoogzwanger is dat niet erg verstandig he. Je zwaartepunt ligt dan ook anders dan je gewend bent en dus is je evenwicht minder. Maar ja, je moet wel he, als het niet anders kan.
Ik moet ook een paar keer per dag naar de konijnen omdat ze nog wat moeten bijkomen of toch zeker niet afvallen en dus veel eten nodig hebben. Maar groenten bevriezen gewoon overdag dus moet ik ze het in kleine beetjes geven. En dat wil zeggen dat ik ook soms met de baby naar buiten moet. Ik vermijd het zoveel mogelijk maar soms kan het niet anders...
Door Hope
pearlsofpassion schreef:Zeker hoogzwanger is dat niet erg verstandig he. Je zwaartepunt ligt dan ook anders dan je gewend bent en dus is je evenwicht minder. Maar ja, je moet wel he, als het niet anders kan.
Ik moet ook een paar keer per dag naar de konijnen omdat ze nog wat moeten bijkomen of toch zeker niet afvallen en dus veel eten nodig hebben. Maar groenten bevriezen gewoon overdag dus moet ik ze het in kleine beetjes geven. En dat wil zeggen dat ik ook soms met de baby naar buiten moet. Ik vermijd het zoveel mogelijk maar soms kan het niet anders...
De baby liet ik mooi binnen bij ijzel.

Gelukkig is het aan het dooien maar het gaat traag. Het is hier nog steeds een ijsbaan.
Border Bandit schreef:
Je hebt toch een scootmobiel als ik me niet vergis? Kan je die niet gebruiken, dan glij je in ieder geval niet uit!
Kun je zelfs emmers voer o.i.d. op de voetenplank zetten, hoef je niets te sjouwen. ;)
Hij past niet door de deur aan die kant :-\ en op de weg was het zo glad dat hij gewoon richting sloot gleed ;D
Ik kan door de tuin naar de paarden maar dat is dus te smal voor de scoot, of over de weg, maar die staat bol en ik kon niet rechtuit maar alleen richting sloot ::)
Ik wil sneeuwkettingen onder mijn scoot ;D
Door doranto
Hope schreef:De baby liet ik mooi binnen bij ijzel.

Gelukkig is het aan het dooien maar het gaat traag. Het is hier nog steeds een ijsbaan.

Hij past niet door de deur aan die kant :-\ en op de weg was het zo glad dat hij gewoon richting sloot gleed ;D
Ik kan door de tuin naar de paarden maar dat is dus te smal voor de scoot, of over de weg, maar die staat bol en ik kon niet rechtuit maar alleen richting sloot ::)
Ik wil sneeuwkettingen onder mijn scoot ;D
Ik heb bij zulk weer "sneeuwkettingen" onder mijn laarzen :biggrin2: Werkt ongelooflijk goed. Zou zelfs durven hardlopen daarmee!

Ik heb deze:

Afbeelding
Door - pien -
Doranto schreef:Ik heb bij zulk weer "sneeuwkettingen" onder mijn laarzen :biggrin2: Werkt ongelooflijk goed. Zou zelfs durven hardlopen daarmee!

Ik heb deze:

Afbeelding
Waar kun je die kopen?
Door constance.blokzijl
Doranto schreef: Ik heb bij zulk weer "sneeuwkettingen" onder mijn laarzen :biggrin2: Werkt ongelooflijk goed. Zou zelfs durven hardlopen daarmee!

Ik heb deze:

Afbeelding
Oooh, die lijken mij ook heel handig!! Waar Heb je die gehaald?

OT: lompe Harry op de club trok net op het verkeerde moment (een beetje trekken mag daar als hij iets gaat doen wat hij heel leuk vind) maar nu resultaat dat ik met mijn knokkels tegen de punt van het hek sloeg, en hard ook nog. Mijn hele hand en vingers zijn dik, mijn trouwring heb ik op de club al afgedaan omdat hij toch wel heel strak ging zitten en ik warm weer op dus het wordt echt pijnlijk en stijf. Dus die zal ook nog wel een mooie blauwe kleur krijgen
Door doranto
- pien - schreef:Waar kun je die kopen?
Ik heb ze hier in de buurt in een hardloopwinkel gehaald, maar via internet zullen ze vast ook wel ergens te bestellen zijn.
Door Siberienne
constance.blokzijl schreef:Oooh, die lijken mij ook heel handig!! Waar Heb je die gehaald?

OT: lompe Harry op de club trok net op het verkeerde moment (een beetje trekken mag daar als hij iets gaat doen wat hij heel leuk vind) maar nu resultaat dat ik met mijn knokkels tegen de punt van het hek sloeg, en hard ook nog. Mijn hele hand en vingers zijn dik, mijn trouwring heb ik op de club al afgedaan omdat hij toch wel heel strak ging zitten en ik warm weer op dus het wordt echt pijnlijk en stijf. Dus die zal ook nog wel een mooie blauwe kleur krijgen

Ze lijken een beetje op Yaktraks. Die verkopen ze bij de buitensportwinkels en de ANWB. Alleen was ik daar niet zo tevreden over omdat ik ze verloor in de wat dikkere sneeuw. En er van 1 het rubber al snel doorgesleten was.

Maar je zou wel eens kunnen kijken bij bv de ANWB wat die hebben?

Ik kwam net deze link tegen, daar staan er een aantal beschreven:
http://www.fransmuller.nl/hst/f08r02a/f ... en&lang=NL

Ik heb nu mijn oude spikes weer in gebruik, ooit op vakantie in een wintersportland in de lokale supermarkt gekocht, onverslijtbaar....
Door Kaela
Met sneeuw is dat hartstikke leuk, maar op ijzel helpt het niet tot nauwelijks.

Wij gingen vanmiddag wandelen in een natuurgebiedje. Eerste stukje van het pad liep om een boerderij heen. Kwamen er twee joekels van Duitse herders aangestormd, blaffen en doen. Oke, geen paniek, er zit een sloot tussen! Kwam er een stukje verder een van de twee over het ijs heen! Mijn hemel, toen werd ik wel even nerveus. Gelukkig was de andere niet van plan zich over het ijs te wagen en in zijn eentje durfde hij niet, dus hij ging weer terug. En zakte gelukkig ook niet door het ijs, dan kan je nog een enge waakhond gaan redden ook :o . Al zagen ze er verder prachtig en lief uit, ze waren alleen zo fanatiek aan het bewaken.

En ons hondje negeerde ze gewoon volledig! Oke, dat hoort in het geluksmomentjes topic, want ik was apetrots! En blij toe ook, want anders hadden we er niet lang gekomen met het ijs en het smalle wandelpad zonder uitwijkmogelijkheden.
Door doranto
Kaela schreef:Met sneeuw is dat hartstikke leuk, maar op ijzel helpt het niet tot nauwelijks.
Daar heb ik dus hele andere ervaring mee. Op ijs werkt het bij mij ook super!
Door Siberienne
Doranto schreef:Daar heb ik dus hele andere ervaring mee. Op ijs werkt het bij mij ook super!
+1

Ik vind ze ook goed werken op ijs. Juist in de sneeuw raakte ik ze kwijt
Door doranto
Siberienne schreef:+1

Ik vind ze ook goed werken op ijs. Juist in de sneeuw raakte ik ze kwijt
In sneeuw heb je het ook niet echt nodig vind ik. Ik heb ze juist voor ijzige ondergronden aangeschaft.
Door Siberienne
Doranto schreef:In sneeuw heb je het ook niet echt nodig vind ik. Ik heb ze juist voor ijzige ondergronden aangeschaft.
ja klopt, wij waren op vakantie en ik had ze aan voor het eerste stuk maar toen kwam er nog een stuk met diepere sneeuw en hoppa, kwijt >:( >:( #teluigeweest ik had ze gewoon uit moeten doen ...
Door Kim_S
Kan iemand mijn lijf even vertellen dat mijn longen niet naar buiten hoeven?
Ik blijf maar hoesten, word er gèk van! >:(
Door Angelique
Kim_S schreef:Kan iemand mijn lijf even vertellen dat mijn longen niet naar buiten hoeven?
Ik blijf maar hoesten, word er gèk van! >:(
Codeïne regelen, anders komen ze echt naar buiten.
Door Kim_S
Angelique schreef:Codeïne regelen, anders komen ze echt naar buiten.
:o

Uhm, het zit muurvast allemaal, maar er is heel af en toe wel een "productieve hoest". En dan moet er juist geen codeine in toch?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door