Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Anne in Duitsland schreef:De samenstelling is echt heel anders, vandaar dat ik het niet zomaar kan doorsturen onder het motto: veel plezier ermee. De dosering is ook lastig: voor 500 kilo paard moet je 15 ml geven. Vertaal dat naar 30 kilo hond, dan zit je op 1ml Corta per dag. Niet handig te voeren.
Naaah, nee, dan werkt dat niet. Balen >:(
Door MarijeEnBoomer
Anne in Duitsland schreef:In dit geval ben ik alleen de postzegelplakker; de deal tussen Kim en haar geheime opdrachtgever vond buiten mij om plaats. Zou het toeval zijn dat alle Noord-Koreaanse dictatoren ook Kim heten? :g:
:g: en ze woont in Duitsland
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:Niks ssssttt, Kim Jong-ding! Ik moest m'n goede naam redden! >:(
Kim-Jong-ding ;D ;D ;D
Door Anne in Zweden
Hope schreef:Naaah, nee, dan werkt dat niet. Balen >:(

Het vervelende is, ik kwam erachter dat ze het verkeerde hadden gestuurd doordat Lupi een van de flessen een stukje kapot had geknaagd (zit gaatje in flessenhals nu). Die fles kan ik dus niet terugsturen. Kun jij daar iets mee, met Corta voor paarden? Ik kom eind van de maand naar Deurne, zou hem kunnen meenemen voor je.
Door Hope
Anne in Duitsland schreef:Het vervelende is, ik kwam erachter dat ze het verkeerde hadden gestuurd doordat Lupi een van de flessen een stukje kapot had geknaagd (zit gaatje in flessenhals nu). Die fles kan ik dus niet terugsturen. Kun jij daar iets mee, met Corta voor paarden? Ik kom eind van de maand naar Deurne, zou hem kunnen meenemen voor je.
Wat kost een fles?
Door hannabelgje
Sneeuw ok, vind ik niet super maar ok. Nu ligt er hier ijzel over de sneeuw. Zelfs Zoë kan er niet over lopen zonder op haar bek te gaan. En ik moet haar zo uit gaan laten. Benieuwd of dat gaat lukken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kaela
Kopstoot gekregen van Oscar. Dit keer was het mijn eigen onhandigheid, niet zijn lompigheid voor de verandering. Maakt geen verschil in pijn in mijn neus :-\
Door Hope
Met gevaar voor eigen leven de paarden gevoerd, sjemig wat is het hier glad. Strooien helpt geen z*k als het ondertussen gewoon blijft ijzelen. De winter heeft wel weer lang genoeg geduurd nu!
Door Kaela
Ijzel is echt ruk. Ik ben wel wel blij dat we hier gespaard blijven. Vorig jaar konden we drie dagen door de straat schaatsen, niet best. Doe maar heel voorzichtig Marloes!
Door Hope
Kaela schreef:Ijzel is echt ruk. Ik ben wel wel blij dat we hier gespaard blijven. Vorig jaar konden we drie dagen door de straat schaatsen, niet best. Doe maar heel voorzichtig Marloes!
Ik heb van die spikes onder mijn schoenen, dat helpt wel wat. Gelukkig kan ik een heel stuk over het gras, daar valt het ook wel mee, maar verder is het gewoon echt 3x ruk. Hopelijk gaat het morgen dooien (of in elk geval niet meer motregenen terwijl het vriest).
Door CindyMayella
Zag er vanochtend tegenop, om de weg op te gaan naar mn werk, maarre.... Viel heel erg mee.... Was al wat eerder weggegaan, voor het geval dat, maar was gewoon binnen 20 minuten op mn werk.... De gladheid was wel de reden dat het op mn werk tot een uur of 12 zo erg rustig was, dat ik er een hard hoofd in had voor de rest van de dag :P .... Maar gelukkig werd die schade al snel ingehaald (alhoewel het toch over de hele dag niet echt druk is geweest).....
Door Border Bandit
Hope schreef:Ik heb van die spikes onder mijn schoenen, dat helpt wel wat. Gelukkig kan ik een heel stuk over het gras, daar valt het ook wel mee, maar verder is het gewoon echt 3x ruk. Hopelijk gaat het morgen dooien (of in elk geval niet meer motregenen terwijl het vriest).
Je hebt toch een scootmobiel als ik me niet vergis? Kan je die niet gebruiken, dan glij je in ieder geval niet uit!
Kun je zelfs emmers voer o.i.d. op de voetenplank zetten, hoef je niets te sjouwen. ;)
Door hannabelgje
Hope schreef:Met gevaar voor eigen leven de paarden gevoerd, sjemig wat is het hier glad. Strooien helpt geen z*k als het ondertussen gewoon blijft ijzelen. De winter heeft wel weer lang genoeg geduurd nu!
Niet normaal hè. Zo ongelooflijk glad buiten. Zelfs Zoë vindt het een beetje eng om buiten te lopen.
Ik heb voorlopig voor de laatste keer mee frietjes gegeten bij miun ouders. En nu ben ik ontzettend misselijk. Ik kijk toch xel erg uit naar mijn sapweken. Daar word ik in elk geval nooit misselijk van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door