Als het zo belastend is voor nier en lever dan hadden ze het niet in eerste instantie zo moeten uitgeven. Daarnaast wat Angelique schrijft, bij een hond krijg je dit zo mee. Zowel Tous en Ziggy hebben beide deze medicatie gekregen ivm misselijkheid, voor langer dan een paar dagen en ook toen niets over lever of nieronderzoek.
Als iets nodig is dan is iets nodig maar voor zoiets als reisziekte ga ik echt niet een consult en bloedonderzoek doen en daarnaast....moet ik dus met een kat met reisziekte in de auto stappen om bij de DA te komen
Martine, bedankt voor het navragen... heb toendertijd een heel klein "kwartje" gegeven. Misschien toch nogeens proberen.
Angelique, primperan is hetzelfde als primatour? En die cerenia helpt dus eigenlijk niet tegen misselijkheid? Zal de bijsluiter nogeens lezen want het wordt bij honden wel voor reisziekte uitgeschreven en reisziekte staat voor mij toch wel gelijk aan (kots)misselijk worden
Zat hier op BP nog even terug te zoeken en kwam mijn eigen topic van een jaar terug tegen, lees ik dat ik toen okugest heb gegeven en dat dat toen hielp. Kan ik ook nog een keer proberen.
Heb opnieuw reactie gekregen van de DA. Mag een volgende keer 24mg geven maar wel geheel op eigen risico...
De DA in Garderen zal ik ook eens gaan informeren, eens kijken wat hun insteek is.