Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
O kim wat moeilijk, hoop echt dat ze snel op haar gemak is en het blijkt dat het eigenlijk wel leuk voor haar is daar!

Hier even een baal dag zeg >:(
Was allemaal goed en wel tot elza en ik naar boven gingen voor een dutje, kwam een helen hoop herrie en stoom uit de badkamer :???:

Bleek dat de heet waterleiding van de kraan van de wasbak gesprongen te zijn :-X
Geluk bij een ongeluk was mijn schoonmoeder er dus die heeft elza over genomen tewel ik als een mallen de hoofdkraan uit ging zetten en uit ging zoeken wat er nu gebeurd is.

Op weg naar de Praxis met haku ging hij opeen heel erg mank lopen en wou zijn linker achterpoot niet meer neer zetten :o
Voet gechekt, poot gevoeld en niks kunnen vinden, was gelukkig wel weer over maar fijn is het niet als je hond opeens mank gaat lopen zonder aanwijsbaren reden :-\

Thuis gekomen zonder kraan maar met hoekkraantjes om de buisjes af te sluiten, die er op gezet en toen een zwaar over de zeik baby overgenomen.
Kind was dood moe en wou gaan slapen, en dat is wat ze nu nog steeds doet.

Ga nu proberen weg te kruipen, duimen dat lukt want door dat gedoe met die kraan heb ik niet kunnen lunchen en als ik niet zou liggen zou ik van mijn graad gaan van de honger ::)

Gelukkig ga ik morgen iets leuks doen :biggrin2:
Door Kim_S
Het ging vandaag een stuk beter met oma! Ze zat gezellig te praten met de andere bewoners vanochtend. Pfffff, pak van mijn hart :)
(En nee, het hoort eigenlijk niet in het klaagtopic, maar dan weten jullie ook hoe het nu gaat :-*)
Door Siberienne
Kim_S schreef:Het ging vandaag een stuk beter met oma! Ze zat gezellig te praten met de andere bewoners vanochtend. Pfffff, pak van mijn hart :)
(En nee, het hoort eigenlijk niet in het klaagtopic, maar dan weten jullie ook hoe het nu gaat :-*)

Fijn! Want dit soort zaken zijn zo moeilijk en naar, hoop dat ze het goed heeft daar!
Door eelke
Kim_S schreef:Het ging vandaag een stuk beter met oma! Ze zat gezellig te praten met de andere bewoners vanochtend. Pfffff, pak van mijn hart :)

Omdat het om een oma gaat zie ik het door de vingers ;)

Fijn!
Door Kim_S
eelke schreef:Omdat het om een oma gaat zie ik het door de vingers ;)

Fijn!
O das nou aardig mevrouw de moderator :biggrin2:
Door pluk
Ik ben moe...
Vannacht tijdens de laatste wandeling stond Scott te snuffelen in t gras, dacht ik. Vervolgens zag ik hem kauwen. Snel alles uit zijn bek gehaald... kauwgom! Blijkbaar was er een heel potje omgekukeld want er lagen er nog meer in t gras dus hoeveel hij er op heeft?
Direct naar de spoedda gereden.
Vervolgens krijgt meneer een blikje Royaal konijn wat natuurlijk met smaak wordt opgegeten met een prikje kwam vervolgens de hele maaginhoud er weer net zo snel uit. Er zat 1 intact kauwgommetje bij...
160 euro armer konden we weer naar huis...
en ik kan dan niet meteen naar bed dus dat werd half 4...en nu ben ik dus moe

(wat ik dan wel weer interessant vond: dit was ongeveer 7 uur na zijn maaltijd en ze konden precies zien wat hij had gegeten. Ik dacht dat de vertering iets sneller zou gaan. Er zat nog een heel stuk pens tussen maar het kipkarkas was al aan t verteren want de assistente zag alleen wat botfragmenten. Eerst dacht ze nog dat die botfragmenten kauwgom waren, heel veel kleine witte stukjes )

Oh ja... zn pootje is geschoren ivm de injectie...duurt maanden voordat dat weer fatsoenlijk eruit ziet
Door koekje
Ojee zeg! Arme scott en ook arme jij! :bigarmhug:
Gelukkig alles met een sisser afgelopen, maar wat een schrik!
Door CindyMayella
Gister weer naar de gyn...... Resultaat: cyste ziet hetzelfde er uit, dus da's positief..... Ik moet stoppen met Lucrin (en medicatie), om te kijken of mn lichaam nu functioneert zoals het hoort met mn menstruatie.... Als het weer hetzelfde is, mag ik weer een jaar aan de Lucrin..... Nadeel van de medicatie is, dat ik heel erg last ga krijgen van artrose.... Nu slik ik, uit mezelf wel calcium, omdat het deels erfelijk is, maar goed.....
Tevens heb ik, bijna zeker, besloten om toch er wat aan te doen, die littekenbreuk..... Na deze operatie wil de gyn toch weer een mri om te kijken hoe het is met al die verklevingen..... 11/1 moet ik naar de chirurg om door te gevn of ik de operatie wel of niet wil..... Met de buikband heb ik meer last, dan zonder.......
Door Hope
Op MP een babykamer kopen (kast, commode, ledikant) die helemaal gedemonteerd en door elkaar gehusseld in huis krijgen met alle schroeven in 1 doos en dan zonder handleiding alles in elkaar moeten zetten ::)
Door dinky89
Het wordt weer meer mistig.... zon vandaag niet gezien. Haat die mist waardoor de wereld zo klein wordt :-X Wordt er down van...
Door Mandarijn
Hope schreef:Op MP een babykamer kopen (kast, commode, ledikant) die helemaal gedemonteerd en door elkaar gehusseld in huis krijgen met alle schroeven in 1 doos en dan zonder handleiding alles in elkaar moeten zetten ::)
Oh IKEA 2.0
Je weet toch wel dat je altijd een schroefje overhoudt
:sofa:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door