Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Glynnis
Weet er iemand een slachthuis in Nederland dicht tegen de grens met België waar je runderproducten kan halen als particulier? Ik denk dan aan producten zoals lippen, lever, vuile pens,...
We hebben al verschillende slachthuizen gebeld in België en meestal verkopen ze niet aan particulieren. De meeste slachthuizen hebben een contract met voederverwerkende bedrijven die al deze producten opkopen. En als je dan al aan iets geraakt dan is het echt in heel kleine hoeveelheden. Ik zoek dan eerder iets waar ik 50-100kg in één keer kan meenemen.
Ik weet dat er verschillende webshops zijn, maar de prijzen daar liggen toch nog vrij hoog vind ik dus vandaar dat ik op zoek ben naar een slachthuis om het rechtstreeks af te halen.
Alle tips zijn welkom!!!
pearlsofpassion schreef:Meebestellen bij Nadia?
De grens is natuurlijk wel lang. Zit je eerder in bet westen of het oosten?
ik had het op hondenvrienden forum al gezien en wou mee bestellen, maar de bestelling is al volzet. Ik ben van Oost-Vlaanderen (Lede) dus is wel een eindje rijden dan, maar op zich geen probleem als het gaat om een grote hoeveelheid.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door