Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
Archie vond het vanmorgen wel erg geinig de tankgracht bij clingendael aan een nadere bodem inspectie te onderwerpen. Voor de kenners.. precies in die vreselijke bocht. :-X Hij was net zo zwart als Flowie toen hij eruit kwam. Eerst schoon laten zwemmen in een wat schoner stuk, daarna door naar zee om de rest eraf te wassen. Wat een big, hij stonk!! :puke:
Door jasmijn
O god nee, ik ken die bocht daar ging Femke zich ook soms stiekem zwart verven :puke:
Is de lucht een beetje weg door de zee?
Femke moest ik dan altijd toch minstens nog 2 keer in zepen voor de lucht weg was :-X
Door Els&Flow
jasmijn schreef:O god nee, ik ken die bocht daar ging Femke zich ook soms stiekem zwart verven :puke:
Is de lucht een beetje weg door de zee?
Femke moest ik dan altijd toch minstens nog 2 keer in zepen voor de lucht weg was :-X
Nee, maar hem wassen is zo kansloos. Voor je met je ogen hebt geknipperd heeft ie alweer ergens in gelegen of iets gedaan dat je denkt ooo neee... :doh: Hij gaat morgen wel weer de zee in. En overmorgen, enz. We gaan voorlopig niet meer naar Clingendael.
Door koekje
Met Vera bij haar 'vriend' (HA) geweest. We kwamen de spreekkamer binnen; "Neuj! Niet die! >:( "
Gillen in de stetoscoop enzo.
En toen we weer weggingen, gaf ze heel beschaafd een handje, zwaaide hem uit en zei op haar allervrolijkst "Dahaag! Tot de volgende keer!"
::)
Door frodo quin
koekje schreef:Met Vera bij haar 'vriend' (HA) geweest. We kwamen de spreekkamer binnen; "Neuj! Niet die! >:( "
En toen we weer weggingen, gaf ze heel beschaafd een handje, zwaaide hem uit en zei op haar allervrolijkst "Dahaag! Tot de volgende keer!"
;D
Door Siberienne
koekje schreef:Met Vera bij haar 'vriend' (HA) geweest. We kwamen de spreekkamer binnen; "Neuj! Niet die! >:( "
:biggrin2: :biggrin2:
Wat is het toch een lekker ding...

Gaat het ook weer een beetje beter met haar?
Door - pien -
Heb je een goeie/leuke huisarts :biggrin2:
Door Angelique
:biggrin2: :biggrin2:
Door Els&Flow
;D ;D ;D
Door Robian
vandaag op mijn werk een sta-zit bureau gekregen.
tot nu toe bevalt het me prima. Enig nadeel is dat ik eraan moet denken niet achter mijn tafel te gaan dansen als er een leuk liedje op de radio is en mijn college binnen komt wandelen. :biggrin2:
Robian schreef:vandaag op mijn werk een sta-zit bureau gekregen.
tot nu toe bevalt het me prima. Enig nadeel is dat ik eraan moet denken niet achter mijn tafel te gaan dansen als er een leuk liedje op de radio is en mijn college binnen komt wandelen. :biggrin2:
Wat fijn dat ze dit voor je hebben kunnen doen! Ik hoop dat je er heel veel aan hebt.
En ik heb ineens wel beeld bij dat dansen! :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door