Kim_S schreef:Uhm, er moet nog geloot worden en zo hè? Dat is echt een taak voor een Mod.Ja daar ga ik niet over
Maar als jullie mij er graag bij willen hebben wil ik wel een topic openen hoor

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Uhm, er moet nog geloot worden en zo hè? Dat is echt een taak voor een Mod.Ja daar ga ik niet over
Maar als jullie mij er graag bij willen hebben wil ik wel een topic openen hoor
eelke schreef:Ja daar ga ik niet overJe mag toch wel je stem uitbrengen?ik heb je al als mod!
eelke schreef:Uiteraard!Das alvast 1 dan
Kim_S schreef:Das alvast 1 dan+1!![]()
Maarreh, kun jij het in de groep gooien?
Vond het echt zo leuk afgelopen jaar, al die gedichten!
Dreetje schreef:Daar gaan we weer....Oh fijn
Tijden geen last gehad maar nu begint de
hielspoor weer op te spelen
Siberienne schreef:wij hebben twee verharende husky heren. Dat heet ook wel "blowing coat" en dat betekent dat haren weer een vast onderdeel zijn geworden van garderobe en maaltijden
Dat betekent ook: veel stofzuigen. Dat doet meneer. Dat is fijn. Vandaag ben ik vrij en dacht "kom, laat ik even zuigen" Maar wat doet dat ding het slecht???? Zit de bak over en overvol. Stoffilter totaaaaaal verstopt, echt nog nooit zo goor gezien. Half uur bezig geweest met stofzuiger schoonmaken. En daarna maar geveegd in huis (filter moet 24 uur drogen) zie nu nog overal haar..... en zand ... en haarpluizen.... en oh, meneer vraagt vriendelijk of ik zijn nette trui nog even wil ontharen voordat hij vanavond voor 4 dagen pleite gaat. Hatsjoe...
(((((waarom wilde ik ook alweer huskies????)))))
jasmijn schreef:Hihihihihi sorry maar ik zie het zo voor me, heb ooit op mijn stage een Huskie mogen uit blazen met de water blazer![]()
Ik zag de hond door de haren niet meer![]()
Ben blij dat ik slechts een chi heb met een magische trukje, even uit schudden en poef over al haar op een vierkante meter![]()
Heel klein mini klaagje, mijn lijf wil iets te graag goede moeder zijn![]()
Heb nu een boze baby die zich verslikte en melk op mijn telefoon, rok en Voedingskussens
jasmijn schreef:Hihihihihi sorry maar ik zie het zo voor me, heb ooit op mijn stage een Huskie mogen uit blazen met de water blazerMijn moeder vertelde mij dat het er bij haar gewoon uitliep vanaf wij weenden. Zij legde zich op haar rug in de zetel om te voeden. Misschien werkt dat ook voor jou.![]()
Ik zag de hond door de haren niet meer![]()
Ben blij dat ik slechts een chi heb met een magische trukje, even uit schudden en poef over al haar op een vierkante meter![]()
Heel klein mini klaagje, mijn lijf wil iets te graag goede moeder zijn![]()
Heb nu een boze baby die zich verslikte en melk op mijn telefoon, rok en Voedingskussens
constance.blokzijl schreef:Ik ben nog steeds spierpijn, gister kon ik bijna niet lopen maar toch nog braaf 20 minuten op de crosstrainer gestaan, nu doen mijn benen én armen pijn....Ik niet hoor
Het spiervlees wat vandaag geportioneerd moet worden heb ik mijn broertje voor ingeschakeld, dat gaat met mij niets worden... Kreun, en eigenlijk moet ik maandag weer naar een les body pump. Wie zei dat sporten leuk was?