Moderator: Lizzy
pluk schreef:Zouden die bestaan? Da die op dat soort punten zo verschillend denken? Voor mij gaan juist de standpunten tav voeding, vaccineren, ontwormen en medicatie hand in hand. Prijs me gelukkig met een da die er hetzelfde over denkt als ikIk had een pr-vers da die Nelson op de ab wilde hebben vanwege jeuk. Heeftie dan een bacterie, dokter? Hij heeft toch jeuk mevrouw, en bij jeuk geven wij ab.
Hope schreef:Ik had een pr-vers da die Nelson op de ab wilde hebben vanwege jeuk. Heeftie dan een bacterie, dokter? Hij heeft toch jeuk mevrouw, en bij jeuk geven wij ab.Doet me denken aan de da waar ik kwam toen Scott oogstmijt had. Was op zaterdag dus naar andere kliniek gegaan. Werd gevraagd hoe hij met prikjes is, toen ik zei dat hij het geen probleem vind maar dat ik toch wel graag wil weten wat er in gaat werd ik ook raar aangekeken
Die logica begreep ik niet, echt totaal niet.
pluk schreef:Doet me denken aan de da waar ik kwam toen Scott oogstmijt had. Was op zaterdag dus naar andere kliniek gegaan. Werd gevraagd hoe hij met prikjes is, toen ik zei dat hij het geen probleem vind maar dat ik toch wel graag wil weten wat er in gaat werd ik ook raar aangekekenIk las laatst het da-citaat van de eeuw. Ab werkt tegen alles.![]()
bleek pred te zijn... Ze had eventueel ook wel een pilletje...
De relatie jeuk en ab ontgaat me ook overigens...
Angelique schreef:Ik las laatst het da-citaat van de eeuw. Ab werkt tegen alles.Oeps. Ik zeg maar even niks
Angelique schreef:Ik las laatst het da-citaat van de eeuw. Ab werkt tegen alles.Oh, dan moeten ze ff wat vaker naar de radio luisteren voor de reclame denk ik.
Angelique schreef:Ha, dan ben ik toch blij met mijn DA, die is juist heel zuinig met ab, of die luisteren wel goed naar de reclame wat Eelke zegt
Ik las laatst het da-citaat van de eeuw. Ab werkt tegen alles.
Angelique schreef:Ik las laatst het da-citaat van de eeuw. Ab werkt tegen alles.Juist, en als er in dit land zo lekker gestrooid blijft worden met ab werkt het straks voor nergens meer voor.
CindyMayella schreef:Nou.... Dan hebben wij toch echt iets verkeerds gedaan, met het eten van Appie.... Hij krijgt vanaf dag 1 bij ons (was ie 11 weken), kvv en vanaf 2 jaar (hij is nu 4,5 jaar) barf..... en hij is nog steeds klein voor een standaard ruwharige teckel..... Ala we onze omgeving mogen gekoven en als we andere standaards zien..... Hij komt uit een nest van 7, was de laatste die geboren werd en de kleinste van het nest...........
Dus ik zou het eerder gooien op genetisch......
Was overigens vanmiddag bij de DA voor een nacontrole van zn castratie (12dg gelden gebeurd) en ze had nog niet zo vaak zo'n mooie wond gezien... Ook zag ie er ontzettend mooi uit, qua gewicht, vacht (hij is gister geplukt)..... Ze was even stil toen ze begreep dat ik zn eten helemaal zelf samenstelde....... Ze had nog geen tot weinig hondeneigenaren gehad die ook barfen.......Ik moest vooral doorgaan hiermee
......
nouky schreef:Ik heb al een tijdje een discussie met andere dh fokker.Lekker laten lullen San , wij weten wel beter
Ik voer al 5 jaar mijn honden barf.
Speen mijn pups erop af enz enz
Alles naar volle tevredenheid.
Maar nu...discussiessss:
+ je teef moet je tijdens de dracht ECHT brok voeren anders komen ze echt te kort.....DACHT UT NIET..ZE BLIJFT OP VERS
+ze moeten tijdens de loopsheid ECHT brok....anders krijg je kleine nesten......ZUCHT
+ echt...je moet jonge honden op brok zetten...zie je...ze worden veeels te groot op alleen vlees.
1 pup bij mensen uitgezet op vlees...ik kan haar verkopen want ze is veeels te groot geworden...het hele nest op brok is normale hoogte.
Luister nu naar me...
Zie je...je hebt nu al 2x een klein nest én te grote teef die je aanhoud...
Nu komt het kleine nest bij deze teef door verkleving door BMO....maar idd...heb uit 2 nesten...grote teef die ik aanhoud.
Naar mijn mening is het genetisch...maar wat denken jullie?
Trouwens......no way dat ik van vers afga .....