Moderator: Lizzy
malimaniac schreef:Dexter is ondertussen 7 maanden en weegt al rond de 30 kg. Jammer genoeg is het een kieskeurige eter. Kvv wil hij meestal helemaal niet, dus daar stoppen we mee. Zijn barf hapjes gaan er tot nu toe goed in. Alleen 's morgens wil hij niet of heel weinig eten. Ik pak zijn bak weg en bied het 's avonds weer aan. Dan eet hij het meestal wel op. Ik vind hem nog wel erg jong om naar 1x per dag over te stappen. Wat denken jullie?1x per dag is idd nog wel wat vroeg, maar ja als Dexter niet wil kun je m ook niet dwingen. Zoals je nu doet lijkt me prima voor nu, s morgens aanbieden en wat hij niet eet s avonds erbij geven.
malimaniac schreef:Dexter is ondertussen 7 maanden en weegt al rond de 30 kg. Jammer genoeg is het een kieskeurige eter. Kvv wil hij meestal helemaal niet, dus daar stoppen we mee. Zijn barf hapjes gaan er tot nu toe goed in. Alleen 's morgens wil hij niet of heel weinig eten. Ik pak zijn bak weg en bied het 's avonds weer aan. Dan eet hij het meestal wel op. Ik vind hem nog wel erg jong om naar 1x per dag over te stappen. Wat denken jullie?Mjah, ik vind 7 maanden ook wel erg jong. Maar ja, net wat Pluk al schrijft "als ie niet wil, wil ie niet" en je kunt hem moeilijk dwingen. Hij is niet mager, eet wel genoeg?
malimaniac schreef:Hij is niet mager. Ik vind wel dat hij weinig eet. Vaak eet hij maar 500 gram per dag. Kim at op deze leeftijd rond een kilo. Dat is toch een stuk meer. Maar hij is wel erg actief, vrolijk en zijn vacht glanst. Dus denk dat hij niet zoveel nodig heeft.Oei, dat is inderdaad niet veel, 500 gram. Lastig, dit soort dingen. Ik zou juist denken dat zo'n actieve jonge hond juist eerder 1 kg nodig heeft. Eet hij zijn BARF dingen ook met lange tanden?
malimaniac schreef:Nee dat niet.Eigenwijs hondje. Slim hondje
Nu we geheel over zijn gegaan op barf, eet hij gelukkig een stuk beter.