Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Beterschap voor Vera :-* en heel veel sterkte voor Pauline :bigarmhug:

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor iedereen die ze kan gebruiken!

Ik moet zo strijken. Wel zes bloesjes >:(
Door Kim_S
Knuf voor Plien en voor Vera!

OT: Ik heb nergens zin in. En zooooo veel te doen... En ik heb het koud >:(
Door Radja
Charlie Angel schreef:Heel veel sterkte weer donderdag Pauline. Afbeelding

En veel beterschap voor Vera Koek, dit is zo sneu voor dat arme meisje.Afbeelding

Hier wordt ook al een tijd geknald Mandarijn, ook om 3 uur 's nachts van die idioot harde knallen. Ik vind het zo sneu voor mijn Charlie en al die andere beestjes.

Erg hè die knallen midden in de nacht echt idioot hard!! Word er niet goed van >:( en voor alle dieren is het helemaal waardeloos!

Pauline,succes en sterkte donderdag!

Koek heel veel beterschap voor Vera,arm meiske,hoop dat ze morgen sint kan vieren!
Door Kaela
Hier ook alweer, heb Oscar alweer een paar keer in paniek op de bank en in bed gehad. Gelukkig is het nog wel af en toe, zodat ie tussendoor kan herstellen en nog naar buiten durft. Zou toch wel fijn zijn als dat nog een poosje zo blijft.
Door Lizetta
Knuffel voor iedereen met bange honden door het vuurwerk.
In Zeist was het echt heel erg, daar begon het half oktober vaak al en dan echt 10-20x per dag. Hier in Culemborg maar heel af en toe een knal en dat vanaf afgelopen week. Echt een wereld van verschil. Gelukkig kan het die van mij echt geen bom schelen (pun intended)...
Door Cathelijn
Beterschap voor iedereen die het kan gebruiken en sterkte met de bange honden.
Ik heb ook eens een klaagje. Verdraaide mijn elleboog niet eens zo hard maar nu kan hij niet meer krom. Denk een loose body die aan de wandel is gegaan. Kan geen auto rijden zo en veel is lastig (is rechterelleboog en ben ook rechts). Pap is gelukkig mee geweest naar het bos.
Morgen naar de huisarts en hopelijk kan ze de loose body weer daar krijgen waar hij geen last geeft.
Door Martine-Tom
Ik sta er eigenlijk van te kijken, hier in het Rotterdamse vind ik het heel erg stil. Vrijdag geloof ik een paar klappen en dat was het eigenlijk wel. Scheelt dat Tom er niks om geeft, maar in Goes was het echt wel erger.
Door koekje
Ik kom graag weer even klagen.
Met peuter naar de hap geweest. Linkeroor was ik al doorlopend aan het druppelen. Nu heeft ze ook een oorontsteking rechts en is mogelijk het buisje uit dat oor.
Een bacteriële infectie op haar ogen.
En bijna 39 graden koorts.

Gelukkig hebben we gistermiddag al pakjesavond gehouden. Ik heb voor morgen al ziekgemeld van de psz.
Door - pien -
koekje schreef:Ik kom graag weer even klagen.
Met peuter naar de hap geweest. Linkeroor was ik al doorlopend aan het druppelen. Nu heeft ze ook een oorontsteking rechts en is mogelijk het buisje uit dat oor.
Een bacteriële infectie op haar ogen.
En bijna 39 graden koorts.

Gelukkig hebben we gistermiddag al pakjesavond gehouden. Ik heb voor morgen al ziekgemeld van de psz.
Sodemieter Koek, het zit niet mee :-\ :-\ :-\
Sterkte met zieke Vera :-*

Af en toe horen we hier een knal uit 't durp (wij zitten aan de buitenrand) en laatst geknal op de stoep voor ons (zeker langslopende jongeren ::) )
Soms blaft er éen om de knal maar vaak liggen ze in diepe slaap en horen die ene knal niet eens...gelukkig!
Door sella
Ah het zit je meiske niet mee Koek. Ehm zou er mogelijk toch ook iets van een allergie kunnen spelen, dat ze zo gevoelig is voor langdurige infecties?
Beterschap voor het meiske.
Door Robian
Pauline schreef:Zeg dat wel! Anders had ik het mooi niet gedaan! Heb ook gezegd dat als er ooit weer een slang door een neus moest, hij hem maar door zijn eigen neus moest duwen. Ik heb nog nooit een dokter zo hard horen lachen. Hij vroeg ook nog of ik wel in Twente geboren was. Zijn ervaring was dat Twenten niet zo uitgesproken waren..... :cool: ;D Totdat hij mij ontmoette......
Ik moest hier even heel hard om lachen... Ik hoor het je gewoon zeggen Pauline... :biggrin2: :biggrin2:

Maar alle gekheid op een stokje.. heel veel sterkte meid :-*
Door eelke
Ik had een nieuwe jas besteld, maat L, krijg ik hem niet eens over mijn schouders. Op het kaartje staat maat L, in de jas zelf staat small. Misschien een foutje, maar op de site is nu alleen nog maar maat S en M te krijgen, dus sowieso geen nieuwe jas denk ik >:(
Door Kim_S
Balen Eelke :(

Beterschap voor Vera!!!

OT: ik mis het sinterkerstennieuw gedichten topic >:(
Ik wil dit jaar een keer iets winnen ::)
Modjes??
Door eelke
Kim_S schreef:Balen Eelke :(

Beterschap voor Vera!!!

OT: ik mis het sinterkerstennieuw gedichten topic >:(
Ik wil dit jaar een keer iets winnen ::)
Modjes??

Ja prima, maak maar :biggrin2:
Door Kim_S
eelke schreef:Ja prima, maak maar :biggrin2:
Uhm, er moet nog geloot worden en zo hè? Dat is echt een taak voor een Mod.
Maar als jullie mij er graag bij willen hebben wil ik wel een topic openen hoor :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door