Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Bij mijn hond deed ik het ook met stil blijven staan tot ze weer naast me was. Als ze te geprikkeld was werkte dat niet voldoende en dan begon ik rustig achteruit te stappen en dan was ze er wel snel. We vertrokken natuurlijk niet als ze hyper was, dan was het eerst even stoom aflaten in de tuin.
Door koekje
Wanneer wordt het weer zomer?
Vera heeft 2 ontstoken ogen. Ze is nog steeds snotterig, nog steeds een naar hoestte, heeft nog steeds oordruppels en als er morgen nog steeds snot uit haar ogen komt, gaan we naar de hap voor ook een flesje oogdruppels (hoekrijg ik die erin?!).
Ze heeft enorm zin in Sinterklaas. Ik hoop dat ze snel opknapt, want zo hoeft ze maandag niet naar de viering op school.

Arm kind. Ze hoort nu niet alleen slecht, ze ziet ook minder. Ze liep vanmiddag ineens tegen een kast in de keuken op :-\
Door Pauline
Gatsie Koek wat vervelend!! Ik hoop dat ze snel opknapt. Kan ze gewoon slecht tegen de kou? Of is het een ordinaire verkoudheid?
Door Hope
koekje schreef:Wanneer wordt het weer zomer?
Vera heeft 2 ontstoken ogen. Ze is nog steeds snotterig, nog steeds een naar hoestte, heeft nog steeds oordruppels en als er morgen nog steeds snot uit haar ogen komt, gaan we naar de hap voor ook een flesje oogdruppels (hoekrijg ik die erin?!).
Ze heeft enorm zin in Sinterklaas. Ik hoop dat ze snel opknapt, want zo hoeft ze maandag niet naar de viering op school.

Arm kind. Ze hoort nu niet alleen slecht, ze ziet ook minder. Ze liep vanmiddag ineens tegen een kast in de keuken op :-\
Beterschap met mini koek!

Mijn moeder druppelde mijn ogen met een leuk poppetje boven het flesje. Deed ze dan allerlei gekke dingen mee. Kind kijkt naar pop, druppel valt in oog, braaaaaaaf kind! Bij mij werkte dat :biggrin2:
Door koekje
Vera is tot nu toe nog niet een kind geweest om met zulke dingen te kunnen paaien.

Het lijkt gewoon een ordinaire verkoudheid. Ik hoor van verschillende kanten dat het deze winter nogal heftig is met virussen, ook ziekenhuisopnames enzo. Zo erg is het hier gelukkig niet. Vera heeft nog nooit ontstoken ogen gehad, dus eens moet de eerste keer zijn. Ze is er zelf best vrolijk onder.
Ik vind het alleen zo lullig voor haar. Ze hoort niet goed door de toestanden met haar oren en moet het dus voornamelijk van visuele input hebben (met de logopedist praat ze gedeeltelijk gebarentaal). Die input is nu dus verminderd, vanwege troebel zicht door snotogen.
Ik vergelijk het maar als mijn oren (of slechts 1) dichtzitten. Dan mis ik teveel auditieve input en neem ik niet zelfstandig deel aan het verkeer.
Door Pauline
Ik snap hoe je het bedoelt en ik herken het. Als je het op Vera projecteert kan ik me voorstellen dat je er, op zijn zachtst gezegd, niet vrolijk van wordt. Arme Veertje.... Hoop oprecht dat ze gauw weer opknapt. :-*
Door Pauline
Ik mag donderdag weer voor een duo denoscopie komen opdraven, dit keer onder een roesje. Keel moet goed bekeken worden, overgang slokdarm/maag ook nog een keer en de breuk wordt ook bezichtigd..... ::) En hoewel dat nog moet gebeuren is de voorzichtige conclusie nu al dat het toch op een operatie uit gaat draaien.... Hoge dosering maagzuurremmers leveren helemaal niets op en ik blijf maar een brok in mijn keel (MDL arts vertelde me heel eerlijk dat dat een heel moeilijke klacht is waar vaak geen oplossing voor is) en een vuist tussen mijn borsten houden, grrrrrrr.......

Op naar donderdag en het vervolgverhaal. Roesje is nodig omdat mijn keel uitgebreid gescoopt wordt en dat is nogal kokhalsgevoelig.
Door Pauline
koekje schreef:Succes donderdag! Gelukkig krijg je drugs.
Zeg dat wel! Anders had ik het mooi niet gedaan! Heb ook gezegd dat als er ooit weer een slang door een neus moest, hij hem maar door zijn eigen neus moest duwen. Ik heb nog nooit een dokter zo hard horen lachen. Hij vroeg ook nog of ik wel in Twente geboren was. Zijn ervaring was dat Twenten niet zo uitgesproken waren..... :cool: ;D Totdat hij mij ontmoette......
Door Charlie Angel
Heel veel sterkte weer donderdag Pauline.

En veel beterschap voor Vera Koek, dit is zo sneu voor dat arme meisje.

Hier wordt ook al een tijd geknald Mandarijn, ook om 3 uur 's nachts van die idioot harde knallen. Ik vind het zo sneu voor mijn Charlie en al die andere beestjes.
Door Mandarijn
Hier schoten ze direct in de stress.
Dat de jagers al sinds begin oktober bezig zijn vinden de honden niet erg. Maar vuurwerk is een heel ander verhaal hier. Ze horen of merken toch dat het anders knalt.

Jij ook heel veel sterkte met Charlie!! Hopelijk is het weer snel voorbij dat vuurwerk!!
Door Charlie Angel
Ja voor de honden is helemaal geen vuurwerk prettiger. Het is gewoon vervelend dat het al zo vroeg begint. Knuffel voor je beestjes Mandarijn.
Door Siberienne
klein klaagje> ik heb dienst, moet nu even werken maar heb eigenlijk geen zin...

Sterkte en beterschap voor wie het verder nodig heeft :bigarmhug:
Door dinky89
Veel sterkte Pauline! Hopelijk kunnen ze daarna dan toch echt de juiste weg vinden naar een verbetering/oplossing van je problemen!

Beterschap met Vera koekje, ondanks dat zij zich zo te lezen niet op haar kop laat zitten ;-)

Klaag: gisteren mijn voet blijkbaar gekneusd/verstuikt. >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door