Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tibbies
Ik kan ook niet zemen. Manlief doet dit na veel aandringen.
Nu ziet het er naar uit dat hij ook de buitenkant boven moet gaan doen.
Zal dan zeker niet 1 keer per maand worden, ik reken maar op 1 keer per jaar ;)
Door Anne in Zweden
eelke schreef:Goedemorgen mevrouw, ik zie dat u uw ramen netjes bijhoud, dat moet vast steeds een rotklus zijn. Zal ik het voor u doen, tegen een mooi prijsje? ::)
Heb je weleens een carrière in de politiek overwogen? :biggrin2:
Door eelke
Anne in Duitsland schreef:Heb je weleens een carrière in de politiek overwogen? :biggrin2:
Ach, veel van dit 'talent' kan ik ook in mijn huidige werk kwijt ;)

Boven doe ik t ook niet, ik durf geen ladder op. Dat doet de meneer 1 a 2 x per jaar, als hij ook de dakgoten leeg gaat maken.
Door jasmijn
Angelique schreef:Nee, dat het niet uitmaakt hoe ranzig je eten eruit ziet omdat het in je maag toch donker is.
Zo hadden eens de mannen van mijn studenten huis gekook, was een creatief stamppot met heel veel verschillende groente.
Waaronder ook rode biet en zo, eindigde met een uiterlijk van diarree met klontjes :-X
Die gasten een lol jo met hun smerige verhalen er bij probeerden ze iedereen de eetlust te ontnemen ::)

Mij kregen ze lekker niet klein en heb ze terug gepakt met zo'n smerige verhaal dat niemand meer wat wou eten, zal ze leren de etters :P :biggrin2:

Maar heel eerlijk ik wist niet eens dat het ergens gedaan werd, toetje in het zelfde bord :-X
Zelf bij de njn wasten je tussen tijds even je bakje af.
Door Angelique
Is toch stom dat men op de laatste koopavond voor de sinterklaas de sinterklaasmeuk al uit de vakken heeft gehaald en verruild voor kerstmeuk. Morgen al die mensen die op het laatste moment nog wat willen kopen, ligt er geen halve letter meer, maar wel domme kerstkransjes. Echt, die winkels zijn ook zo kansloos hé.
Door eelke
Angelique schreef:Is toch stom dat men op de laatste koopavond voor de sinterklaas de sinterklaasmeuk al uit de vakken heeft gehaald en verruild voor kerstmeuk. Morgen al die mensen die op het laatste moment nog wat willen kopen, ligt er geen halve letter meer, maar wel domme kerstkransjes. Echt, die winkels zijn ook zo kansloos hé.

Vorig jaar was alles op 5 december op.... behalve de speltpepernoten en biologische letters. Verder alle vakken leeg...
Door Els&Flow
Ik heb een 2 jaar en een beetje labrador reu in huis, vol in de puberteit, ongelofelijk hoog in energie en stress level, hormonen zijn sinds gisteren op hol geslagen door een paar loopse lola's los op het strand. Ik ben gesloopt. Was even vergeten hoe dat ook alweer was, een jonge tank van 42 kilo schoon aan de haak die zijn liefelijke middelvinger opsteekt en doet waar hij zin in heeft. Complete lancering als hij ergens heen wil, hij is niet bereikbaar als hij in een bubbel zit. Echt een puber dus. Hij blijft nu nog 16 dagen en is dan in totaal 5 weken geweest.
Ik geef hem nu bach rescue, maar dat doet nog niet zo veel. :-X
Door Angelique
eelke schreef:Vorig jaar was alles op 5 december op.... behalve de speltpepernoten en biologische letters. Verder alle vakken leeg...
Op 5december op vind ik prima, dat ken ik nog van vroeger, alleen was er toen dan ook geen letter meer te krijgen. Nee, gister lag het er nog, vandaag alles weg. Kerstkransjes zullen we eten met sinterklaas.
Door Anne in Zweden
Els&Flow schreef:Ik heb een 2 jaar en een beetje labrador reu in huis, vol in de puberteit, ongelofelijk hoog in energie en stress level, hormonen zijn sinds gisteren op hol geslagen door een paar loopse lola's los op het strand. Ik ben gesloopt. Was even vergeten hoe dat ook alweer was, een jonge tank van 42 kilo schoon aan de haak die zijn liefelijke middelvinger opsteekt en doet waar hij zin in heeft. Complete lancering als hij ergens heen wil, hij is niet bereikbaar als hij in een bubbel zit. Echt een puber dus. Hij blijft nu nog 16 dagen en is dan in totaal 5 weken geweest.
Ik geef hem nu bach rescue, maar dat doet nog niet zo veel. :-X
Ik denk dat je dat beter zelf kunt innemen! :biggrin2:

Klinkt alsof je je niet hoeft te vervelen met je logeetje... Sterkte, de laatste twee weken!
Door Els&Flow
Anne in Duitsland schreef:Ik denk dat je dat beter zelf kunt innemen! :biggrin2:

Klinkt alsof je je niet hoeft te vervelen met je logeetje... Sterkte, de laatste twee weken!
Haha dat is ook nog een optie, zelf aan de kalmerende middelen. ::) ;D
Door Kim_S
Angelique schreef:Op 5december op vind ik prima, dat ken ik nog van vroeger, alleen was er toen dan ook geen letter meer te krijgen. Nee, gister lag het er nog, vandaag alles weg. Kerstkransjes zullen we eten met sinterklaas.
Appie in Winschoten had net nog meer dan genoeg letters en pepernoten en andere Sinterklaas meuk.

Minus dat wat ik ingeslagen heb natuurlijk :biggrin2:
Door pike
Die glazenwassers, dat laat me aan iets denken. Op een dag laat in het jaar, het had gevroren. Belllll
Goeiemiddag mevrouw, ik ben hovenier huppeldepup, mij intussen een visitekaartje in mijn handen aanreikend, we zijn hier verderop bezig geweest de tuin op orde maken en we hebben nog wat tuingrond over en ik zie dat hier nog wel wat gebeuren kan.. Nou nee hoor dat is niet nodig mijnheer. Ja maar mevrouw, U heeft maden in de tuin mevrouw. Maden??? Ja er moet echt wat in de tuin gebeuren hoor, kijkt U maar en hij wijst naast de deur naar beneden op de grond, liggen daar op de bevroren herfstblaadjes wat maden. Hij dacht waarschijnlijk een huisvrouw aan het schrikken te maken maar dan was hij toch bij de verkeerde want ik zit altijd in de grond te vroeten en bestuur elk beestje wat ik tegenkom. Ik pak dus die maden op en bekijk die eens goed. Nou mijnheer, deze maden zijn hartstikke droog en morsdood. En vervolgens flapte ik eruit: Die heeft U daar vast neergelegd voor U aanbelde. Oeps. Hij wou accuut zijn visitekaartje terug en wist niet hoe snel hij weg moest wezen! ;D ;D ;D
Door eelke
pike schreef:Die glazenwassers, dat laat me aan iets denken. Op een dag laat in het jaar, het had gevroren. Belllll
Goeiemiddag mevrouw, ik ben hovenier huppeldepup, mij intussen een visitekaartje in mijn handen aanreikend, we zijn hier verderop bezig geweest de tuin op orde maken en we hebben nog wat tuingrond over en ik zie dat hier nog wel wat gebeuren kan.. Nou nee hoor dat is niet nodig mijnheer. Ja maar mevrouw, U heeft maden in de tuin mevrouw. Maden??? Ja er moet echt wat in de tuin gebeuren hoor, kijkt U maar en hij wijst naast de deur naar beneden op de grond, liggen daar op de bevroren herfstblaadjes wat maden. Hij dacht waarschijnlijk een huisvrouw aan het schrikken te maken maar dan was hij toch bij de verkeerde want ik zit altijd in de grond te vroeten en bestuur elk beestje wat ik tegenkom. Ik pak dus die maden op en bekijk die eens goed. Nou mijnheer, deze maden zijn hartstikke droog en morsdood. En vervolgens flapte ik eruit: Die heeft U daar vast neergelegd voor U aanbelde. Oeps. Hij wou accuut zijn visitekaartje terug en wist niet hoe snel hij weg moest wezen! ;D ;D ;D

Haha niet! Wat een flapdrol!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door