Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MarijeEnBoomer schreef:Ik heb nog een halve fles! Anders had ik meegedaan! Bij queen B zie ik echt verschil!Wat fijn! Ik wil het spulletje gaan bestellen voor Max, omdat die weer opstartmoeilijkheden heeft. Als hij eenmaal op gang is, gaat hij heerlijk, zonder te manken en altijd minstens 30 meter voor de rest van de roedel uit. In de zomer ben ik voor zes ultrasonore behandelingen bij de fystiotherapeut geweest met hem, en dat heeft in eerste instantie goed geholpen (hij liep voor die tijd een tijdlang mank), maar het effect is nu dus weg. Gezien de behandelingskosten kan ik net zo goed een paar flessen Corta RX bestellen.
MarijeEnBoomer schreef:Je doet lang met een fles hoor! Voor je er opeens 4 besteld![]()
B kan met een fles 300 dagen doen had ik berekend
MarijeEnBoomer schreef:Psies!ik weet waar ik over 150 dagen terecht kan
Fioon schreef:Is corta een (goede) vervanger voor dolls joint? Of is dat appels en peren vergelijken?Dat is wat ik hoop in ieder geval. Max krijgt al jaren groenlipmosselpoeder, en de laatste maanden ook Doils joint daarbij, maar ik heb het idee dat het onmiddellijke effect daarvan inmiddels wat afneemt. Daarom wil ik eens Corta-RX gaan proberen.
Martine-Tom schreef:Weet iemand of je dit ook aan katten mag geven?
Anne in Duitsland schreef:Ik kan nergens vinden dat iemand het aan zijn kat geeft. Wel aan kleine honden, maar ja, dat is niet hetzelfde als een kat.Nee ik ook niet, mijn pleegkat zou het goed kunnen gebruiken maar wil dan wel weten dat het safe is. Zie dat het ook voor paarden bestaat maar katten kom ik helaas nog nergens tegen.