Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef:Twee niet nader te noemen pupjes hebben de bedrading van de trimtafel aan gort gevreten. ::)
Lief he! :smitten:
Door Kim_S
Angelique schreef:Twee niet nader te noemen pupjes hebben de bedrading van de trimtafel aan gort gevreten. ::)
Je krijgt er zo veel voor terug :biggrin2:
Door constance.blokzijl
Kim_S schreef:Ruilen voor een Kruising Etterhoun-Piranha?

Ik zit echt onder de blauwe plekken. Is het niet van zijn tandjes, dan wel van zijn voorpoten waar hij mee slaat / krabt als hij iets van me wil ::)
Het is een fase Kim Afbeelding

Ik ga al een week blauwe plekken vrij door het leven.... (Hoort dus eigenlijk in het geluksmomentjes topic)
Door Kaio
Kim_S schreef:Je krijgt er zo veel voor terug :biggrin2:
Ja nieuwe bedrading bijv. :biggrin2:

eelke schreef:Ja, haar en kwijl op je plafond >:(
Angelique schreef:Dat heeft niet iedereen!

Nee? :???: Niet? :o
Door Martine-Tom
Gaan lopen met de hond en dan je sleutel aan de binnenkant van de deur laten zitten >:(
Tom vond het wel prima allemaal, de reserve sleutel ligt 25 min lopen verderop dus hij heeft voorlopig genoeg gelopen. Zelf was ik iets minder geamuseerd door het geheel. Al met al heeft het 2 uur geduurd voor ik weer naar binnen kon >:(
Door Els&Flow
Mijn dubarry's zijn weer lek. :-X Ze zijn al 2 x weg geweest voor reparatie, ik ben er onderhand wel een beetje klaar mee. Zulke dure laarzen en dan nog niet waterdicht. Ik heb er even zwaar de pest in.. Denk dat ik ze nu zelf maar goed inspuit, ze op draag en dan komen er denk ik geen nieuwe meer. Weer zoeken naar nieuwe, fijne laarzen.. ::)
Door eelke
Nondejuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Ik moest met Gijs naar de dierenarts. Gijs in auto, rijden, bij dierenarts, gaat de klep niet open. Dus achterbank weggeklapt en Gijs via de zijkant eruit, maar erin gaat niet, want dan moet de achterbank 'terugvallen' als Gijs er in zit en dat is een beetje spannend met pootjes, tenen en staarten.

Anwb zou minimaal drie kwartier duren (en we waren toen ik belde al klaar bij de dierenarts). Dus dat was ook niet handig, 3 kwartier buiten moeten wachten. Uiteindelijk kwam mijn zwager ons redden en drie kreeg op een rare fruts manier mijn auto wel weer open. Dus gelukkig nu weer thuis. Wat een gedoe. Morgen de garage maar bellen...
Door pluk
Klaagje van Scott.....

Ik Lust Geen Wild Konijn!!!!

en toch krijgt hij t vanavond nog een keer en morgenochtend weer als t moet ::)
Door Ina
pluk schreef:Klaagje van Scott.....

Als je honger krijgt roep je maar hoor Scott... dan komen de meiden wel wat door de brievenbus proppen... die vinden wild konijn ook heel erg bah :puke:
Wat een strenge baas zeg :thumbdown: .... helpt heueueueul zielug kijken ook niet bij haar
Door eelke
pluk schreef:Klaagje van Scott.....

Gijs zou er blij mee zijn! Die moest heul lang bij de auto wachten en had nog niet gegeten!!
Door pluk
Ina schreef:Als je honger krijgt roep je maar hoor Scott... dan komen de meiden wel wat door de brievenbus proppen... die vinden wild konijn ook heel erg bah :puke:
Wat een strenge baas zeg :thumbdown: .... helpt heueueueul zielug kijken ook niet bij haar
Jammer, die meiden van jou had ik op t oog als kliko alternatief :biggrin2:
zielug kijken werkt niet in dit geval, er ligt al eendkarkas uit maar die krijgt ie op z'n vroegst morgenavond
Door frodo quin
Wolf wil hem wel helpen hoor. Ja ja, de goedheid zelve helemaal niets met vraatzucht te maken hoor :whistle:
Door Siberienne
Ik ben gewoon stik en stik chaggerijnig. Voel me helemaal niet lekker in mijn vel. Vannacht belabberd geslapen en zit nu ook klaarwakker opgefokt te zijn. En waar het van komt? Maar 1 koffie op vanochtend.
Maar echt, ik heb voor mijn gevoel niet anders gedaan dan mopperen en dan vooral op alle die uberstomme zorg-bureaucratie. En op mensen die hun werk niet goed doen. En op mensen die me stomme vragen stellen.
Ik ben er zo klaar mee.

Ik heb Spot net maar even aan manlief gegeven want die begon van weersomstuit ook al dwars te doen.

Pfffff ik wil zo gewoon lekker gaan slapen want ik ben wel moe. En ik heb kiespijn. En zelfs dit luchtte niet op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door