Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ina
Kimiko schreef:Ina, jij gebruikt nog steeds Minrin? Aangezien wij het gekregen flesje niet nodig hebben...doe ik jou er een plezier mee? dan stuur ik het naar je op.
Bedankt voor het aanbod, maar nee... wij hebben het gelukkig niet meer nodig
Om de één of andere reden zijn bij haar de klachten na 3kwart jaar net zo snel verdwenen als dat ze opkwamen

Hopelijk gaan jullie nu ook snel beterschap merken en door een stuk rust in het koppie van de klachten afkomen
Veel succes en duimpjes omhoog
Een deel van ons traject, tot aan de behandeling van gisteren, heb ik voor mezelf in een artikel gegoten voor mijn website. Is toch heel fijn en maakt dat je meer overzicht hebt als je het eens allemaal op papier zet he. Ik deel t artikel hier ook eventjes.

Met deel 2, de daadwerkelijke behandeling van gisteren, ben ik nog druk bezig. Dat stukje verschijnt denk ik morgen of vrijdag.

http://www.shibalog.nl/kapotte-dienblad ... -moeilijk/
Door KimikŌji
Ina schreef:Bedankt voor het aanbod, maar nee... wij hebben het gelukkig niet meer nodig
Om de één of andere reden zijn bij haar de klachten na 3kwart jaar net zo snel verdwenen als dat ze opkwamen

Hopelijk gaan jullie nu ook snel beterschap merken en door een stuk rust in het koppie van de klachten afkomen
Veel succes en duimpjes omhoog
Shiba's staan erom bekend soms van die onbegrijpelijke perioden met fratsen te hebben. Dus ik hoop dat het bij ons ook zo snel verdwijnt als dat het opkwam idd.
Weer even een update.
Ik dacht de gouden formule te hebben gevonden tegen het in huis plassen. Voordat we van huis gaan zetten we een film aan en geven we Kimi een puzzelbal met lekkers erin. Geen ongelukjes gehad als we van huis waren. Dit doen we sinds vrijdag. Wel vrijdag nacht een ongelukje (plasje) op de slaapkamer (waaide en regende hard). En gisterenavond rond half 8 in de woonkamer. Ze wilde in haar mand gaan liggen dachten we. En dan schikt ze het dekentje wel eens zodat het precies goed ligt. Dat deed ze nu ook. Om vervolgens te hurken en een hele grote plas te doen in haar mand :-[ We hebben haar rustig benaderd en aangesproken, maar ze leek ons niet te horen. Het drinken blijft ook bovengemiddeld.

Mijn hart brak...Cholodin doet zijn werk totaal niet denken we (geven het nu dik 2 weken). En ik zie links en rechts tekenen waarvan ik, maar ook bevriende fokkers en Shiba kenners denken dat het op beginnende dementie wijst. Zo lijkt Kimi zich vaker af te zonderen en luistert ze buiten soms niet meer naar me als ze los loopt (en die oortjes werken nog prima als de koelkast open gaat!)

Nu adviseerde een van hen om Glutathione te gaan geven. Dat zou honden met beginnende dementie helpen. Alleen kan dat dan weer niet in combinatie met Cholodin.

De lieve dame van het holistisch centrum bood aan om een op maat samengestelde bach-therapie voor haar te maken.

Ik weet het even allemaal niet meer en zit weer met een steen in mijn maag klaar om naar mijn werk te gaan. Heeft er hier iemand ervaring met beginnende dementie en het gebruik van Glutathione, bach-therapie of andere supplementen/medicijnen/vitaminen/whatever?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door