Angie is gisteravond 20u thuis overleden. Haar laatste wandelingetje is te veel voor haar geweest, later op de avond kwam ze in ademnood en haar hartje heeft het begeven. Ze keek me nog even aan vlak voor ze vertrok

Angie was een lieve schat, de dochter van mijn kees-mix Bolleke, die vorig jaar overleed op 15.5 jarige leeftijd. Angie was maar 13.5 jaar oud, ze had een hartkwaal en verhoogde leverwaarden. In juni was ik nog met haar aan zee en speelde ze in het water en rende ze rond. Vorige maand waren we ook nog aan zee waar we toch wel een lange wandeling hebben gemaakt en nu ineens ging het niet meer. Ze wou nog wel maar het was echt op een sukkeldrafje en soms moest ik haar dragen. Ik wou haar die dag meedoen in de buggy maar alle 3 de banden waren plat en ik had geen geschikte pomp. Angie gaf graag iedereen kusjes en likjes, bijna iedereen die hier aan huis kwam zal al wel een likje of een heleboel likjes hebben gekregen, eens ze begon was ze niet te stoppen :-), dan werd je helemaal afgelebberd. Ze had ook zo een guitig snoetje. Ze is ook nooit alleen geweest voordien, ze is hier als puppy met Bolleke opgegroeid en heeft nooit anders gekend. Ze was wel wat jaloers op de aandacht die Bolleke kreeg, hij was mijn lieveling, maar ze kreeg geen liefde tekort. Ik had de laatste maanden een klein keesje in opvang en ik blijf maar denken dat dit misschien te veel voor haar geweest is, dat ik fout was met te denken dat ze dat leuk zou vinden. Teveel stress voor haar hartje. Ik wou dat ik haar nog wat langer had kunnen houden. Rust zacht mijn liefste engeltje, misschien ben je nu wel weer bij Bolleke.