Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Hihi, gaat het om kwalificatie is hier verder niemand ;D gaat het om oefenduel dan is er wel leven ;D

Hier zitten we naar max te kijken. De momenten dat we naar voetbal schakelden was het niet veel en zat vl alleen maar te schreeuwen en vloeken dat die luxemburgers geen kaarten kregen ::) :-X
Door Mieke L.
dinky89 schreef:Hihi, gaat het om kwalificatie is hier verder niemand ;D gaat het om oefenduel dan is er wel leven ;D
Ja wel erg :biggrin2: Helemaal gemist, maar gelukkig gewonnen. En Max derde!
Door dinky89
Mieke L. schreef:Ja wel erg :biggrin2: Helemaal gemist, maar gelukkig gewonnen. En Max derde!

Ja, erg jammer van de fout van zijn team. Anders had ik hem wel 2e zien worden! Bizarre race!
Door Mandarijn
Kim_S schreef:Ik dacht, goh, moeten ze alweer? ::)
Dank voor het zeer uitgebreide verslag :biggrin2:
Het is het beste wat ik er van kon maken. Was een vreselijke wedstrijd.

Gelukkig had ik 2 schermen en kan ik F1 en voetbal tegelijk kijken. :biggrin2:

Mijn verslag voor de F1 wedstrijd:
JAAAAA, OHHHH WAT EEN KLAPPER. OEF. WOWWWW WAT GAAF. MANMANMAN P16 DAT WORDT NIKS MEER. JAAAA!!!!! YES YES YES, WAT EEN ACTIES VAN MAX. KIPPENVEL!!!! P3
Door Kaela
Mandarijn schreef:Het is het beste wat ik er van kon maken. Was een vreselijke wedstrijd.

Gelukkig had ik 2 schermen en kan ik F1 en voetbal tegelijk kijken. :biggrin2:

Mijn verslag voor de F1 wedstrijd:
JAAAAA, OHHHH WAT EEN KLAPPER. OEF. WOWWWW WAT GAAF. MANMANMAN P16 DAT WORDT NIKS MEER. JAAAA!!!!! YES YES YES, WAT EEN ACTIES VAN MAX. KIPPENVEL!!!! P3
Ik hou he-le-maal niet van voetbal en autosport, maar Max was echt leuk om te kijken vandaag!
Door Radja
Had visite,maar nog een stukje voetbal gekeken en ook Max!! Zo zeg de laatste 3 rondes waren fantastisch!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door